Ställ en fråga

Här kan allt diskuteras.

Moderator: Moderator 1

Cosmos
Rheniummedlem

Re: Ställ en fråga

Post by Cosmos »

Jag klipper mig själv lite då och då beroende på vad som behöver klippas. Jag gillar att ha kort på skallen och lite längre nedtill, hockeyfrilla. Passar inte i någon annan frisyr. På längden klipper jag det cirka två ggr per år, på skallen tre-fyra ggr per år.

Har en hårgelé som heter Glued och gör skäl för namnet. Det blir stenhårt och i frisyr omedelbart.

Vilken frisyr tycker du bäst om?
Egentligen är allt bara på låtsas.
memphis
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by memphis »

Tyckte bäst om när jag hade långt, lockigt, hennafärgat hår. Men nu är mitt hår grått. Grått hår är svårt att ha långt, för det kan lätt se lite häx-aktigt ut. Så nu har jag kort hår ungefär till käken.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
MsTibbs
☢️ Americiummedlem ☢️

Post by MsTibbs »

Gillar kort på sidorna och långt där uppe

Frisyrer?
In a world where you can be anything, be kind.
Krokus
Rodiummedlem

Post by Krokus »

Jag har långt hår. Har tidigare haft lite allt möjligt. Side cut, undercut, chelseacut, chelseahawk, tuppkam, emofluff/uppklippt, page med och utan lugg och så vidare.

Dricker du tillräckligt i värmen?
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Leakim97
☢️ Neptuniummedlem ☢️

Post by Leakim97 »

Ja, det tror jag.

samma
Nissegossen
☢️ Californiummedlem ☢️

Post by Nissegossen »

Dricker för mycket av annat än vatten, men är jag törstig, dricker jag inget annat än vatten. Släcker man törsten med annat än vatten, alkohol då, är det inkörsporten till beroende och gör man det, sitter man på A-lagarnas bänk och väntar på att systemet skall öppna. Då är man törstig på alkohol och kroppen kräver alkohol för att fungera. Jag dricker ingenting annat än vatten när jag är törstig. Ömsom vin ömsom vatten har fog för sig. Dricker man vatten när man är törstig på vatten, kan man alltid avstå från att dricka alkohol.

samma
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
memphis
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by memphis »

Jag försöker dricka vatten när det är varmt. Egentligen ska man ju alltid dricka vatten. Vissa säger upp till 2 liter per dygn, men det undrar jag om det är nyttigt.

Hur ofta tvättar du håret med schampo?
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Geta
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by Geta »

Ungefär varannan eller var tredje dag om jag bara är hemma, tvättar jag håret med schampo. Tvättar aldrig utan.

Kan du tänka dig att köpa ett billigt schampo?
Krokus
Rodiummedlem

Post by Krokus »

Geta,

Hur billigt är "billigt"? Menar du i prisklass Eldorado eller ICA basic?
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Zoidar
☢️ Americiummedlem ☢️

Post by Zoidar »

Jag kan köpa världens dyraste schampo för jag använder nästan inget schampo alls.

Samma.
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Leakim97
☢️ Neptuniummedlem ☢️

Post by Leakim97 »

Ja, det kan jag. Billigt e bra.

Har du badat bubbelpool i år?
memphis
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by memphis »

Nej, jag har inte badat bubbelpool på en herrans massa år. Kan inte ens minnas när.

Jag har mest dyrare schampon men även ett par billiga. Tycker Coop's schampo är bra för en djuprengöring då och då. Kostar typ 14kr.

Brukar du äta om du vaknar mitt i natten?
Post Reply