Paket!
Moderator: Moderator 1
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
Re: Paket!
fick mina hallonörhängen och fodralet till ipaden idag :)
Ja visst gör det ont när knoppar brister
Fick ett par strumpor med jordgubbar idag :)
-
- ☢️ Californiummedlem ☢️
Har de redan stoppat strumpor med jordgubbar, det var tidigt?!!
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
nissegossen101@gmail.com
Fått halsband, en platta I stål med text "prayer changes things"
In a world where you can be anything, be kind.
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
fick paket ifrån adlibris idag, junji itos samlig "deserter", tror jag äger hans böcker alla förutom en bok av honom nu, iallafall dom som är översatta till engelska eftersom jag inte kan mycket japanska 

Ja visst gör det ont när knoppar brister
Mina senaste klädköp på nätet har varit floppar. Nu senast en snygg grön jacka i storlek XXL som var alldeles för liten. Ärmarna var också väldigt korta, tror inte storleken stämde. För övrigt har jag ju gått ner i vikt det senaste halvåret så XXL brukar funka. Sedan i somras har jag gått ner 10 kg utan att göra något speciellt förutom att ha mått skitdåligt. Bantningstips är då: Se till att skaffa dig en jävla ångest så får du se hur kilona rasar!
Egentligen är allt bara på låtsas.
Covid hjälpte mig att gå ner i vikt.
Fick ett paket med 7 par trosor idag. 89 kr plus 39 i frakt.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Det var billigt! Trosor är himla dyra. Har fyndat på CityGross.
Imorgon får jag nog ett paket. Har beställt ett schampo och ett balsam och ett hårserum. 179kr för rubbet. Ett fynd.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Ett paket från Zalando kom idag. Tyvärr har jag glömt att packa upp det. Haha! Jag råkade fastna i soffan. 

Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.