Hur mår du?
Moderator: Moderator 1
Re: Hur mår du?
5/10 why oh why har en så lite lite energi? Det är knäckande. Jag får mindre och mindre energi, eller så är det en tillfällig svacka- men det har suttit i ett tag nu och har inte föregåtts av stort energiuttag som motiverar energibristen. Blä. Jag blir deppig och knäckt. Det enda jsg gjorde igår var att promenera. Idag kaputt.
Mår rätt bra, efter en heldag på zoo...men blev biten av en broms på hakan..
Bra personal där som kom både med plåster och is :D
Bra personal där som kom både med plåster och is :D
Nej det har jag inte provat. Men hallå - är jag den enda schizoaffektiva/schizofrena med lite energi? Tack för omtanken och tips. Men det är väl ett kardinaltecken på psykisk ohälsa nedsatt energi - jag har det alltid och lite mer nu. Har inte ni nedsatt energi??? Lätt uttröttad liksom. Vad gör magnesium?
Man kan ha lite nedsättning och man kan ha mycket nedsättning. Det behöver inte enbart vara sjukdomen, man kan ha låg energi av något annat samtidigt. Magnesium är en upp piggande mineral. Den fungerar, det är det enda jag vet om det.amandara wrote: ↑10 Aug 2022, 18:22Nej det har jag inte provat. Men hallå - är jag den enda schizoaffektiva/schizofrena med lite energi? Tack för omtanken och tips. Men det är väl ett kardinaltecken på psykisk ohälsa nedsatt energi - jag har det alltid och lite mer nu. Har inte ni nedsatt energi??? Lätt uttröttad liksom. Vad gör magnesium?
Aha. Ska ha det i bakhuvudet när jag beställer från apotea. Kan vara värt att testa.zoegas wrote: ↑10 Aug 2022, 18:25Man kan ha lite nedsättning och man kan ha mycket nedsättning. Det behöver inte enbart vara sjukdomen, man kan ha låg energi av något annat samtidigt. Magnesium är en upp piggande mineral. Den fungerar, det är det enda jag vet om det.amandara wrote: ↑10 Aug 2022, 18:22Nej det har jag inte provat. Men hallå - är jag den enda schizoaffektiva/schizofrena med lite energi? Tack för omtanken och tips. Men det är väl ett kardinaltecken på psykisk ohälsa nedsatt energi - jag har det alltid och lite mer nu. Har inte ni nedsatt energi??? Lätt uttröttad liksom. Vad gör magnesium?
Sådär sprang jag runt sommaren 1981 då tillvaron rämnade av alla röster. Mår bra idag!