Ja, det är lugnt. Ska du inte köpa någon glassmaskin?
Helgkollen
Moderator: Moderator 1
Re: Helgkollen
Inget särskilt. Boendestöd kl 14.00
Nu är det helg. Jag inledde den med att surfa på Viska, sämre kan man börja en helg med. Tänker gå och lägga mig snart och lyssna på nattradion. Tyvärr vet jag inte om min rygg tillåter mig att gå till min gamla kompis, då han bor en dryg halvtimmas promenad från mig. Om jag nu inte unnar mig en taxi. Men det går väl på en tvåhundring enkel resa, så jag tror jag avstår. Ska du hitta på något skojigt i helgen?
-
- ☢️ Californiummedlem ☢️
Troligen handlar jag i morgon.
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
nissegossen101@gmail.com
Jag ska också handla, Nissegossen. Hade tänkt komma till skott med matlagningen efter ett par dagar med fryskartonger. Det fixar jag då jag kan sitta ned på en stol en stor del av matlagningen. Annars blir det inget speciellt.
På lördag ska jag gratta min kompis som fyller år, söndag bingolotto
Ska ha en alkoholfri helg. Bara ta det lugnt i morgon. På söndag ska jag på lunch hemma hos min mamma. Skönt att bara kunna knalla över till henne på några minuter.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Själv skulle jag gärna handla lite starköl, men är rädd att bli nekad inköp. Personalen tror väl att jag är kanonfull när jag stolpar in där på snedden. Sedan ska burkarna hem också. Jag får inte slå i backen så de går sönder. Nej, jag blir utan det starka idag och resten av helgen.
Helgen lurar där framme. Det är en speciell helg med julfirande för många. Andra sitter ensamma, men det kan vara trevligt det också.
På söndag är det nytt år. Ett förhoppningsvis gott nytt år. Innan det är det nyårsafton och det vete tusan om det inte är min favorithelg. Ska försöka handla godis att ha och snaska på.
Har en oöppnad Aladdinask. Får trösta mig med choklad.