Ja, lite åt det hållet.
Hur mår du?
Moderator: Moderator 1
Re: Hur mår du?
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Får jag fråga Zoidar, om den höjning du gjort, gör en skillnad till det bättre, för i så fall så om det totala värdet och nu utgår jag ifrån att det måste ha något med den mängd koncentration du har av medicinen i blodomloppet ut till kropp och hjärna. Om det skulle vara fallet att det inte är bra, så kanske man ska tänka om, hur du bäst kan få hjälp med en medicin som ger dig vad du eftersträvar när du höjt medicin dosen.
Tycker inte du ska lägga skulden på dig, snarare är det nog din läkare som inte ställer följdfrågor till dig, om varför, och vad det ger, vad du fruktar om inte du ger dig det extra tillägget.
Tycker inte du ska lägga skulden på dig, snarare är det nog din läkare som inte ställer följdfrågor till dig, om varför, och vad det ger, vad du fruktar om inte du ger dig det extra tillägget.
Jättebra tankar Yrväder! Läkaren ställde inga frågor om varför, vilket jag tyckte var konstigt. Vi pratades vid i telefon, så kanske hon frågar mer när vi ses nästa gång.yrväder wrote: ↑20 Aug 2022, 21:48 Får jag fråga Zoidar, om den höjning du gjort, gör en skillnad till det bättre, för i så fall så om det totala värdet och nu utgår jag ifrån att det måste ha något med den mängd koncentration du har av medicinen i blodomloppet ut till kropp och hjärna. Om det skulle vara fallet att det inte är bra, så kanske man ska tänka om, hur du bäst kan få hjälp med en medicin som ger dig vad du eftersträvar när du höjt medicin dosen.
Tror nog att den dosering jag är satt på stämmer bättre än den höjning jag själv gjorde. Tyckte jag blev lite mer "plufsig" på högre dos.
Mår bra och gladare igen!
-
- ☢️ Californiummedlem ☢️
Bra
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
nissegossen101@gmail.com
Rätt bra, 6/10
Sov gott i natt och mår fortfarande bra!! Vaknade bara till en gång.
'cause the freak inside controls my mind
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
Är glad för att jag fick tala med min syster på perrongen på Stockholms
central.
central.
Mår ganska bra. 6,5/10
Jag är också irriterad, vet ej varför.