Samma här, seg som tuggummi.
Hur mår du?
Moderator: Moderator 1
Re: Hur mår du?
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
Som en slev gröt, något bränd, men ätbar.
-
- ☢️ Californiummedlem ☢️

Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
nissegossen101@gmail.com
Min hjärna undrar...
Tagit min 2 minuters nattdusch i kallvatten. Förfriskande!
Bra, men tankfull, modell 98 oktan.
Skrev igår om att mamma var i kapellet, och det står för bönehus - gudstjänst plats- Kan gott tänka mig mamma valde den platsen, hon tyckte om att vara på gudstjänst, det var inte så ofta hon kom iväg till kyrkan men varje söndag ljöd gudstjänst från tvburken. Det är hennes plats, en plats hon älska.
Tror dock inte det är slutstation. Vi kommer nog att mötas igen i annan skepnad. Jag har en tanke att hon återföds som barn till min son och hans blivande fru och att det ligger i faggorna. Sa det 2017 med och visst är det så som kommer ske. Tacksam för återkoppling i ny skepnad och med nya förutsättningar. Ett nytt liv att älska.
Tror dock inte det är slutstation. Vi kommer nog att mötas igen i annan skepnad. Jag har en tanke att hon återföds som barn till min son och hans blivande fru och att det ligger i faggorna. Sa det 2017 med och visst är det så som kommer ske. Tacksam för återkoppling i ny skepnad och med nya förutsättningar. Ett nytt liv att älska.
Stressad