Ja, kan nog hitta en till dig om du vill ha en. :)
Jag erkänner...
Moderator: Moderator 1
Re: Jag erkänner...
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Japp! Jag gillar när det är enkelt.Hercules723 wrote: ↑29 Nov 2021, 22:03 Fint, så långt tänkte jag inte. Barnens bibel. Är det barnbok? :D
- Hercules723
- Hafniummedlem
Jag har bara varit på en stor konsert; Iron Maiden. Sedan ett mindre ställe med favoriterna The Toy Dolls.
- Hercules723
- Hafniummedlem
Den är inte direkt för småttingar läste jag. Men det kan vara roligt med bilder. Jag tycker själv det är svårt att läsa tjocka böcker utan bilder. :)Geta wrote: ↑29 Nov 2021, 22:06Japp! Jag gillar när det är enkelt.Hercules723 wrote: ↑29 Nov 2021, 22:03 Fint, så långt tänkte jag inte. Barnens bibel. Är det barnbok? :D
- Hercules723
- Hafniummedlem
Det är den här Bibeln som jag läser just nu. Den kostade 200 kr i kyrkan.

- Hercules723
- Hafniummedlem
Du fattade galoppen där. Det var visst en annan bok jag undersökte som hette "Barnens Bibel". Fel bok. 

Inget personligt mot dig Memphis. Jag har bara haft en dålig dag idag.
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Lennon mördades av en sjuk kille som heter Mark David Chapman, Han var besatt av Lennon som stor fan, men det slog runt och efter mordet försvarade han sig med att säga: Lennon was a phoney. Han hade läst boken Räddaren i nöden där han identifierade sig med huvudpersonen. Boken är ganska medioker och ostrukturerad och handlar om uppror mot samhället. Chapman kom till ett mentalsjukhus och skulle egentligen vara ute nu men vill inte själv bli frigiven.Hercules723 wrote: ↑29 Nov 2021, 21:19Jaja, du får tro vad du vill. Men den mördaren tog dem ju fast!Zoidar wrote: ↑29 Nov 2021, 21:17Nja, hur var det med John Lennon? Inte så insatt, men var der inte en tok?Hercules723 wrote: ↑29 Nov 2021, 21:15 Känns inte som stora dåd händer slumpartat och de inte hittar mördaren. Det är nog som memphis tror. Något från maktens mörka korridorer.
Jag tror att morden på Palme och Anna Lindh var beställningsmord, de var båda obekväma. Men vi lär aldrig få veta sanningen.
Egentligen är allt bara på låtsas.
Att jag kan åka skridskor. Både hockeyskridskor på is och inlines på asfalt.
-
- ☢️ Californiummedlem ☢️
Du är som Tore Skogman

Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
nissegossen101@gmail.com