Vad är dagens positiva händelse?
Moderator: Moderator 1
Re: Vad är dagens positiva händelse?
Att vi beställde en kebabrulle.Den åt vi på balkongen. Har suttit där nästan hela dagen.
-
- ☢️ Californiummedlem ☢️
Att jag fått tvättat nyss
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
nissegossen101@gmail.com
Vädret är dagens positiva händelse. Det har inte vart så många varma soliga dagar här uppe. Men idag är det ljuvligt väder.
"Om du inte en gång varit genomdränkt av svett, kan du inte vänta dig att få se ett palats av ädla stenar och juveler uppenbara sig på ett grässtrå." (Zenmästare)
Det var skönt med promenad nu på kvällen, lagom varmt.
Hade ett par öl i kylen. Helst av allt skulle jag vilja röka en morgonholk men de dagarna är över.
"Om du inte en gång varit genomdränkt av svett, kan du inte vänta dig att få se ett palats av ädla stenar och juveler uppenbara sig på ett grässtrå." (Zenmästare)
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
har snart gått ner 10 kg, kommer antagligen nå det målet imorgon. :)
Ja visst gör det ont när knoppar brister
Har varit ganska smärtfri idag.
Det är bra kämpat av dig mrsearlygrey 10 kilo det är mycké kilon som runnit av dig.
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
tack vad snälla ni är! :D <3
drack te idag för första gången på länge, kommer ihåg varför jag dricker det så mycket i perioder, har nu bytt ut monster och energidrickan mot te, vilket är lite snällare mot plånboken.. ^^'
drack te idag för första gången på länge, kommer ihåg varför jag dricker det så mycket i perioder, har nu bytt ut monster och energidrickan mot te, vilket är lite snällare mot plånboken.. ^^'
Ja visst gör det ont när knoppar brister
Energidrycker innehåller mycket socker. Bra att du slutat med dem.
Egentligen är allt bara på låtsas.