Nytt om SD och sjukförsäkringen, trollfabriken, muren...
Moderator: Moderator 1
Re: Nytt om SD och sjukförsäkringen
Men har man en gång gått upp jättemycket i vikt så är det svårt att komma ner igen, krävs underskott under lång tid
Jag är överviktig. Men det var länge sen som jag gjorde något åt saken. För några år sen bestämde jag mig för att försöka gå ner i vikt. Det lyckades, jag kom ner i storlek 36, men jag åt mest morötter. Så fort jag började äta normalt gick jag upp allting igen, och mer därtill.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Vad sugen jag blev på morötter.

"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Jag tog en morot nu. Den var knaprig och god.
Jimmie Åkesson är ett fenomen. Men vad skulle SD vara utan honom? Det är Jimmie som bär upp alltihop på sina axlar. Inte konstigt alls att han blev utbränd.
Alf Svensson för KD var partiledare länge.
Under Alf Svensson var Kristdemokraterna ett vettigt parti.
Alf Svensson är väldigt besviken på dagens partiledning i Kristdemokraterna.
-
- ☢️ Californiummedlem ☢️
Förstår det han är äkta genuin kristen och handlar efter sin tro i stort sett varje ord, dagens kd är långt från kristen tro Alf Svensson Respekt säger jag bara
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
nissegossen101@gmail.com
Det förstår jag honom. KD har blivit ett helt annat parti. Och förändringen är till det sämre.
Schizofreni startar folks fantasier.
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34