Hur sov du inatt?
Moderator: Moderator 1
Re: Hur sov du inatt?
Sov förmiddag idag. Det var skönt. Har varit pigg idag.
'cause the freak inside controls my mind
Har sovit bra! Från 18.30 - 4.00 ungefär. Skönt!
-
- ☢️ Californiummedlem ☢️
Är orolig för att jag inte skall vakna i tid på tisdag, då jag skall vara på mottagningen för injektion kl 10.00 på tisdag, jag har en ful ovana av att vakna tidigt, men sedan somna om och vakna långt senare, får se hur det blir på tisdag då mina intentioner är att vara på mottagningen kl 10.00 då.
Ville inte ha den dagen, då jag har min KP samma dag, vill bara göra en sak per dag. Ny sköterska som propsar på tisdag, åt helvete för mig, gillar inte det, inget samarbete, med henne som sköterska.
Ville inte ha den dagen, då jag har min KP samma dag, vill bara göra en sak per dag. Ny sköterska som propsar på tisdag, åt helvete för mig, gillar inte det, inget samarbete, med henne som sköterska.
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
nissegossen101@gmail.com
Nattens sömn var ok. Tanken var sovmorgon idag, men nä. Vaknade klockan 0635.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Jodå, sov helt ok.
"Om du inte en gång varit genomdränkt av svett, kan du inte vänta dig att få se ett palats av ädla stenar och juveler uppenbara sig på ett grässtrå." (Zenmästare)
Vaknat några gånger.
/Dave
"dont give in to hate, that leads to the dark side" - Obi Wan Kenobi, Jedi Master
"dont give in to hate, that leads to the dark side" - Obi Wan Kenobi, Jedi Master
- Hercules723
- Hafniummedlem
Är på pisshumör. Sovit skit dåligt och vaknade 2.
Funderar på att gå och lägga mig, men vårdcentralen ska ringa runt 1020 och då vill jag inte vara yrvaken.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Sovit ok, men drömt massor av konstiga saker hela natten.
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
- Hercules723
- Hafniummedlem
Jag somnade om och sov tills för ett litet tag sedan. 

Sov gott, hade sanndrömmar som inträffat under dagen. Bara bagateller, för det händer inte så mycket spännande i mitt liv så jag har sanndrömmar om bagateller.
"Om du inte en gång varit genomdränkt av svett, kan du inte vänta dig att få se ett palats av ädla stenar och juveler uppenbara sig på ett grässtrå." (Zenmästare)