Vad gör du just nu?
Moderator: Moderator 1
Re: Vad gör du just nu?
Lyssnar på musik och Tv:n är på i bakgrunden.
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
har gett katterna mat och ska kolla lite YouTube
Ja visst gör det ont när knoppar brister
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
hemma ifrån promenaden, blev dock bara 30 minuter
Kopplar av efter maten.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Har börjar sitta I skräddarställning när jag surfar med mobilen. Detta efter att zoegas sa att jag kanske sitter fel. Jag sitter annars mycket med korsade ben. Kanske inte det bästa för kroppen.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
-
- Guldmedlem
Undrar om min nya matstil funkar men vi får se.. Det jag vill är att slippa laga mat så mycket men inte få hål i tänderna på kuppen! Därav mycket tuggummi!
Väntar på att mamma ska ringa på dörren. Då blir det världens liv på min hund. Hon skäller högt när det ringer på dörren.
-
- Guldmedlem
Lagar mat!
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
har precis ätit och ska nog ta en dusch nu
Jag klarar inte längre att sitta i skräddarställning. Annars är det bekvämt.
I Pakistan var männen jäklar på att sitta på huk. De satt på huk på murar, hästdroskor och bara på marken. Jag har aldrig kunnat sitta så utan att tappa balansen och dessutom har jag inte den rörligheten, jag är nog för fet. Kvinnorna såg man inte röken av.
Stirrar på en liten fluga som sitter här intill mig på en soffkudde. En liten liten blomfluga. Oskyldig. Jag bryr mig inte om blomflugor. Men bananflugor är äckliga.