Vad ser du fram emot?
Moderator: Moderator 1
Re: Vad ser du fram emot?
Ett Temu paket, hoppas det kommer nu i veckan
Läste om att en katt blev sjuk av en leksak från Temu.
- Hercules723
- Hafniummedlem
Längtar tills jag får Abilify, borde få mer energi då och blir gladare. Annars fått lite livskris (40?) med att jag inser att jag inte kommer att ha barn, och då slutar allt med mig. Funderar också på vad som hänt med morsan. Hon trodde väl på buddhism. Men min tro på kristendomen är stark.
Annars, jag skulle vilja sälja en domännamn och tjäna en större summa och göra om köket lite. Få finare bänkskivor i köket.
Annars, jag skulle vilja sälja en domännamn och tjäna en större summa och göra om köket lite. Få finare bänkskivor i köket.
Finns folk som är 90 och får barn. Så det är aldrig kört.Hercules723 wrote: ↑13 Mar 2025, 15:49 Längtar tills jag får Abilify, borde få mer energi då och blir gladare. Annars fått lite livskris (40?) med att jag inser att jag inte kommer att ha barn, och då slutar allt med mig. Funderar också på vad som hänt med morsan. Hon trodde väl på buddhism. Men min tro på kristendomen är stark.
https://en.wikipedia.org/wiki/Ramjit_Raghav
Sitta på bussen imorrn till semester
In a world where you can be anything, be kind.
- Hercules723
- Hafniummedlem
Ha så kul med ditt trollande. Jag tror jag hoppar av Viska ett tag.zoegas wrote: ↑13 Mar 2025, 16:52Finns folk som är 90 och får barn. Så det är aldrig kört.Hercules723 wrote: ↑13 Mar 2025, 15:49 Längtar tills jag får Abilify, borde få mer energi då och blir gladare. Annars fått lite livskris (40?) med att jag inser att jag inte kommer att ha barn, och då slutar allt med mig. Funderar också på vad som hänt med morsan. Hon trodde väl på buddhism. Men min tro på kristendomen är stark.
https://en.wikipedia.org/wiki/Ramjit_Raghav
Jag hoppas Abilify lyfter dig med, var 40+ när grabben föddes.
/Dave
"dont give in to hate, that leads to the dark side" - Obi Wan Kenobi, Jedi Master
"dont give in to hate, that leads to the dark side" - Obi Wan Kenobi, Jedi Master
Hasse Aro på efterlyst var 63 år när grabben hans föddes
Han hade kvalitativt krut i bössan trots den åldern
Annars finns studier som visar att barn till äldre fäder har större risk att få schizofreni, autism och dyslexi. Så vänta inte för länge, grabbar!
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Gå på bussen imorrn och vara ifred helt till jag kommer fram två timmar senare
In a world where you can be anything, be kind.