Fylletråd!
Moderator: Moderator 1
Re: Fylletråd!
Jag får ingen ro att skapa verk känns det som för jag måste hela tiden spela och beta av räkningar... .
Ska spela extra rader på Keno idag eftersom jag vann på roulett och slots idag, 100 kronor extra eller nåt sånt får det bli... .
Ja, ska man förnya prenumerationen "Hänt Extra"? På ett sätt är det skoj att läsa om brända människor men lite tjatigt oxå för jag tycker att alla är på ett sätt brända. Säg nån som inte är bränd i systemet!
För att jag prenumererar på skvallertidningen "Hänt Extra" så får man väl en stalkers varning på köpet i samma veva eller?
Nä, finns ingen stalkers varning stämpel på mig men jag vet andra som har fått det... .
Mitt ex har blivit inbillad att jag stalkar henne. Hon är livrädd. En dos Zyprexa är på sin plats 

Förstår! Jobbigt med kvinnor som får för sig att man är boven i dramat när dom själva i verket är det. Var ihop med en psykevårdare som jämt var otrogen men hon såg ändå att det var mitt fel... för att jag inte ville ha barn med henne.
Psykevårdaren fick barn med någon annan sen efter att hon hade lämnat mig. Men så har dom skilt sig. Det är det jag menade förr i tiden. Förstod att de flesta skiljer sig fast dom har barn. Hade jag varit ihop med psykevårdaren så hade hon lämnat mig förr eller senare - jag såg det framför mig. Så det var lika bra att lämna henne så vi inte får barn tillsammans.
Samma visa här. Hon var otrogen och aggressiv. Inget dög och hon klaga på allt. Jag lämna det sjunkande skeppet. Men hon tålde inte det. Sen fick hon ihop det med en idiot som hjärntvätta henne. Och på nått sätt var jag någon man skulle hämnas på för relationen. Det kosta min hälsa. Men hon och han kan dra åt helvete. HAN har inte kunnat släppa mig och det är sinnessjukt. En jävla smörja alltihop. De bor i Ängelholm och den ynkliga killen hon har, har gömt sig under kjolen på henne i 20 år. Han trakasserar mig fortfarande på internet.
Z, man kan säga att ditt X förstörde ditt liv!? Min psykevårdare som jag var ihop med så räddade hon mig på ett sätt mig från henne eftersom hon på ett sätt gjorde självmål.
På ett annat sätt vann hon för hon gjorde så att hon såg till att sålla bort andra kvinnor som skulle vara potential i mitt liv utom en...
Nä, satans destruktiva kärringar ska man undvika här i livet! De hör inte hemma i mitt liv...