Vad köpte du idag?

Här kan allt diskuteras.

Moderator: Moderator 1

Geta
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Re: Vad köpte du idag?

Post by Geta »

Vitkål, purjo, vitlök, skorpor, kanelgifflar, prästost, blåbärsfil, zeroh-dryck.
Hercules723
Hafniummedlem

Post by Hercules723 »

Potatissallad, bröd och mjölk.
Miika
Guldmedlem

Post by Miika »

Pingvinstänger och varsin glas till mig o väninnan. twister
amandara
Iridiummedlem

Post by amandara »

Ett fint typ kollegieblock. Har som projekt att skriva ner vegetariska recept från Viktväktar appen. De har massa bra recept som jag vill ha nedskrivet för när jag inte är med längre. De har +500 vegetariska recept så jag får plocka lite av det som jag tror passar mig. Om än jag inte blir vegetarian kan jag dra åt den riktningen. Sånt är ofta gott om man gör det efter rätt (för en själv) recept.
memphis
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by memphis »

När vi passerade systembolaget såg jag folk som lassade in flak med öl I sina bilar. Då vart jag sugen på att unna mig jagcmed. Köper nog en låda vin I morgon. Men inte idag.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Fantasio
Rodiummedlem

Post by Fantasio »

En Coca-Cola Zero och en matlåda.
Krokus
Rodiummedlem

Post by Krokus »

amandara wrote: 09 Sep 2021, 16:10 Ett fint typ kollegieblock. Har som projekt att skriva ner vegetariska recept från Viktväktar appen. De har massa bra recept som jag vill ha nedskrivet för när jag inte är med längre. De har +500 vegetariska recept så jag får plocka lite av det som jag tror passar mig. Om än jag inte blir vegetarian kan jag dra åt den riktningen. Sånt är ofta gott om man gör det efter rätt (för en själv) recept.
Går det inte snabbare att kopiera texten och klistra in i ett Word-dokument?
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Herring
Vanadinmedlem

Post by Herring »

Idag måste jag handla.
amandara
Iridiummedlem

Post by amandara »

Krokus wrote: 09 Sep 2021, 21:12
amandara wrote: 09 Sep 2021, 16:10 Ett fint typ kollegieblock. Har som projekt att skriva ner vegetariska recept från Viktväktar appen. De har massa bra recept som jag vill ha nedskrivet för när jag inte är med längre. De har +500 vegetariska recept så jag får plocka lite av det som jag tror passar mig. Om än jag inte blir vegetarian kan jag dra åt den riktningen. Sånt är ofta gott om man gör det efter rätt (för en själv) recept.
Går det inte snabbare att kopiera texten och klistra in i ett Word-dokument?
Jo Krokus, det gör det nog. Dels är jag inte så haj på sånt och sen har jag alla mina recept på papper. Tänkte inte ens på att jag kan kopiera dem. Jag vill som ha dem nedskrivna. Old fashion way.
Nissegossen
☢️ Californiummedlem ☢️

Post by Nissegossen »

Man behöver inte ens gå omvägen via Word dokument, bara markera texten, kopiera och skriv ut
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
amandara
Iridiummedlem

Post by amandara »

Jag har ingen dator och ingen skrivare.
wasp
Cesiummedlem

Post by wasp »

Mat för tre dagar, bananer, bröd, choklad, snus och tvättmedel.
Post Reply