Hur mår du?
Moderator: Moderator 1
Re: Hur mår du?
Nyduschad och mår bra.
Bättre än igår. Ska nog be om sjukledighet imorgon så att jag hinner ikapp med sömnen och med maten.
'cause the freak inside controls my mind
Mår bra nu efter gymmandet.
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Mår bara bra, men hade svårt att vakna. Tvingade mig upp, annars hade jag sovit för många timmar.
-
- ☢️ Californiummedlem ☢️
Stressar nu, dags att ta hand om dagen och just nu gå ifrån viska 3.1 för att möta dagen
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
nissegossen101@gmail.com
Mår sådär idag. Igår gick jag ut för hårt när jag städade, ändå kom jag inte långt. Jag dammsög hela lägenheten, samt moppade golven i kök, hall, gästrum och badrum. Sedan slocknade jag i soffan.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Mår bra. Har mycket mat hemma nu. Känns alltid bra. Och så hade vi en trevlig promenad med bad idag.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Liksom Astrid Lindgren på sin tid tänker jag mycket på döden, döden.
Vad jag har hört, så sa Astrid Lindgren "döden, döden, döden. Har vi pratat nog om den, nu?" till sin väninna. Astrid var alltså trött på detta tjat om döden som hennes jämnåriga höll på med.
Själv menar jag att vi alla står i kö för att dö. Då behöver man inte tänka så mycket på det och kan koncentrera sig på att leva gott istället. Eller så gott det nu går... Mår bra idag. Lite kallt ute för att vara högsommar, men hellre det än värmebölja!
Själv menar jag att vi alla står i kö för att dö. Då behöver man inte tänka så mycket på det och kan koncentrera sig på att leva gott istället. Eller så gott det nu går... Mår bra idag. Lite kallt ute för att vara högsommar, men hellre det än värmebölja!
Har katastroftankar vilket jag aldrig haft förr i mitt liv. Det och att i övrigt är livet bra, men jag känner mig torftig.
- Hercules723
- Hafniummedlem
Farfar gick bort för ungefär en vecka sedan. :(
Han blev 89 år och somnade in 24 Juli 18:40
Trist att höra. Det händer många svåra saker i livet. Svårt att göra sig beredd på sådant.Hercules723 wrote: ↑03 Aug 2021, 02:21 Farfar gick bort för ungefär en vecka sedan. :(
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34