Vad ser du fram emot?
Moderator: Moderator 1
Re: Vad ser du fram emot?
Vet inte om jag ser fram emot sommaren. Här inne i stan finns det inga bra badplatser. Har även lite dålig ventilation i sovrummet. Kan nog bli outhärdligt hett.
"Om du inte en gång varit genomdränkt av svett, kan du inte vänta dig att få se ett palats av ädla stenar och juveler uppenbara sig på ett grässtrå." (Zenmästare)
Ser fram emot i morgon när jag ska leka med min hund. Hon är helt galen i sin nya leksak från Kong. Väldigt gedigen, borde hålla ett tag. Den har även ett pipande ljud som hon går igång på.
"Om du inte en gång varit genomdränkt av svett, kan du inte vänta dig att få se ett palats av ädla stenar och juveler uppenbara sig på ett grässtrå." (Zenmästare)
Förbered dig med fläkt.
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Bra idé!

Min lillasysters 40 år kalas på söndag, det blir vegetarisk buffé och chokladprovning 

Komma hem och slippa bära tre tunga väskor
In a world where you can be anything, be kind.
Det kommer bli jobbigt att ha mammas hund när hon åker till Grekland, men jag ser fram emot att ha tillgång till bil. Har en stor säck till Sellpy att posta. Och en massa pant.
Köpte helgens öl och cider redan idag. På lördag åker vi till Skellefteå för ett kalas, men den festen är alkoholfri.
När jag får börja på helgens korsord.
Nu är det bara 8 månader till jul!
Ser fram emot lön om 40 minuter.
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34