ja precis! :)
Allt inom skönhet
Moderator: Moderator 1
- mrsearlgray
- ☢️ Prometiummedlem ☢️
-
- Guldmedlem
Re: Allt inom skönhet
Jag är vacker i min Sari..
- mrsearlgray
- ☢️ Prometiummedlem ☢️
ska åka till stan imorgon och handla en ny hudkräm och salicylicsyra mask och kolla efter en ny hårolja
Ja visst gör det ont när knoppar brister
Salicylsyra är jättebra. Jag köpte en ganska stark salicylsyrapeeling, men tyvärr har det företaget slagit igen. Nu köper jag salicylsyraprodukter på apoteket. De är inte lika starka men funkar bra ändå.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
-
- ☢️ Californiummedlem ☢️
Krossa värktabletter och lägg på som mask. Borde fungera
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
nissegossen101@gmail.com
-
- Guldmedlem
Det är inte "Vill man bli fin får man lida pin" utan "Vill du bli fin så måste du köpa en massa saker"!
Skönhet är verkligen en stor industri. Men ibland blir vi lurade. Det är ofta parfymen vi betalar för. Till exempel när det kommer till hudkrämer är en enkel, billig kräm utan parfym oftast det bästa alternativet för huden.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
-
- Guldmedlem
MM, jag vet!
När det kommer till ansiktet är det egentligen bara tre saker som behövs dagligen. En bra rengöring, en hudkräm, och ett solskydd. Sen behövs nån sorts exfolierande produkt, men inte varje dag. Det behöver inte kosta så mycket. Men det är klart det är inte gratis. Solskyddskräm är ofta lite dyrt tycker jag. Jag kör med en från Coop som är billig, men den säljer de bara på sommaren.
-
- Guldmedlem
Jag har en duschcreme som jag använder på hela kroppen
- mrsearlgray
- ☢️ Prometiummedlem ☢️
köpte en hårborste i bambu idag! träet ska vara bra för att distribuera oljan ifrån hårbotten till resten av håret och sånt :)
Ja visst gör det ont när knoppar brister