Vad gör du just nu?
Moderator: Moderator 1
Re: Vad gör du just nu?
2.5 timme är mäktigt. Jag gick 80 min idag, slut efteråt.
- Hercules723
- Hafniummedlem
Hur orkar ni gå så länge? Känns det inte som att titta på medan färg torkar? jag känner 45 min är lagom för mig.
Var ute och gick 30 min igår. Det är det jag orkar med med min vikt. Idag har jag slappat och druckit starköl och en Irish Coffee trots antabus i torsdags. Kände inte av det ett dugg. Jag mår så urdåligt trots fem veckors nykterhet så jag nu skiter i alltihop.
Egentligen är allt bara på låtsas.
Man går så långt man känner för och så känner man sig nöjd med det. Går man en halvtimme om dagen så är det bra. All rörelse mer än noll är bra. Sen tränar man upp sig. Och vill mer. Man vill tänja sina gränser, jag tror det är mänskligt att göra det. Man blir starkare och då vill man utvecklas mer.
Jag svettades rejält efter min promenad. Men tänker att jag ska gå 30 minuter varje dag. Det verkar ta rejält. Min nuvarande vikt klassificerar mig till "fetma" i de tjusiga viktminskningsböckerna.
Jag är också under kategorin "fetma". Hjälper inte att jag går långa promenader för jag äter för mycket.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Kosten är viktigast om man vill gå ner i vikt. Jag kör soppdiet nu. Har bara ätit kex idag. Att töra sig är en bonus men riktig viktminskning får man genom kosten.
Väntar på personalen som delar mina piller.
Har inte gjort mycket idag.
Har inte gjort mycket idag.
Tittar på tv. Ska försöka komma i säng innan midnatt.
Tittar på film och har äntligen lite ensamtid efter en fullspäckad helg med massor av social interaktion. Pew.
'cause the freak inside controls my mind
Vädrar och släpper in insekter...
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Dricker morgonkaffe
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen