Hur mår du?
Moderator: Moderator 1
Re: Hur mår du?
Känner för ångestäta :(
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
- Hercules723
- Hafniummedlem
Så är livet onekligen. Han var väldigt dement de sista åren. Så nu är farmor fri som tog hand om honom och drog ett hästlass i många år.Zoidar wrote: ↑03 Aug 2021, 02:36Trist att höra. Det händer många svåra saker i livet. Svårt att göra sig beredd på sådant.Hercules723 wrote: ↑03 Aug 2021, 02:21 Farfar gick bort för ungefär en vecka sedan. :(
Han blev 89 år och somnade in 24 Juli 18:40
- Hercules723
- Hafniummedlem
Blev ägg och senapssill. Känns bättre nu.
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
-
- ☢️ Californiummedlem ☢️
Skall strax äta min lunch, mår bra, men känner mig stressad idag, har inte fått ordning på dagen som jag vill, har ju fastnat på viska, behöver göra annat. Går därför ut i köket äter ägg och sill till lunch, behöver det.
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
nissegossen101@gmail.com
-
- Guldmedlem
Mår bra 

"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Mår ganska bra, men är lite orolig, för jag fick inte full dos med Seteralin.
På nåt vänster så har 50 mg försvunnit.. Personalen hade ingen aning och lämnade.
Spelar det nåt stor roll om jag inte tar full dos en dag??
På nåt vänster så har 50 mg försvunnit.. Personalen hade ingen aning och lämnade.
Spelar det nåt stor roll om jag inte tar full dos en dag??
En dag har nog ingen betydelse.
- Hercules723
- Hafniummedlem
Mår ok. Bad om ursäkt till mor att jag blev sur för hon hade glömt lämna in eurojackpot och vi hade vunnit.
Okej. Inte så bra. Har svårt att erkänna det. Sa till läkaren sist att jag mår toppen. Viljan och verkligheten är skilda saker.
Målningen är själens spegel