Usch då!
Hur sov du inatt?
Moderator: Moderator 1
Re: Hur sov du inatt?
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Väntar på att Zolpidem ska börja verka. Hur sover du inatt?
'cause the freak inside controls my mind
Inte alls än. La mig vid 1, somnade inte.
Det är förfärligt när sömnen inte fungerar... Har du alltid haft sömnbesvär?
'cause the freak inside controls my mind
Jag brukar sova mycket mer än jag borde. Lägga mig sent och sen sova på dagen också. Fast det går i perioder. En period vaknade jag flera gånger varje natt och sov ytligt. Men förr hade jag god sömn. Sen har jag provat sluta med melatonin. Kanske därför jag inte sömnat. Aja, gör nytt försök nu.
Har sovit gott. Somnade vid 18.30 och sov till en lite stund sedan.
- Hercules723
- Hafniummedlem
Sov ganska bra, inte vaknat nån längre stund inatt. Somnade 21:30 och sov till 4:00.
Ska försöka att inte sova på dagen idag. :)
Ska försöka att inte sova på dagen idag. :)
Vaknade tidigt för att ha varit uppe sent i natt
-
- ☢️ Californiummedlem ☢️
Somnade sent, vaknade tidigt, men somnade om i omgångar och vaknade inte förrän 08.45
Den här sömnen som var inatt och vaknade sent för mig, håller inte då jag måste ut tidigt pga olika skäl, främst pga tider till vården. Det tar jag efter jul i början på Januari då jag har tider jag måste passa
Den här sömnen som var inatt och vaknade sent för mig, håller inte då jag måste ut tidigt pga olika skäl, främst pga tider till vården. Det tar jag efter jul i början på Januari då jag har tider jag måste passa
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
nissegossen101@gmail.com
Tog 6mg melatonin och somnade en stund senare. Det verkar ju fungera med melatonin.Zoidar wrote: ↑12 Dec 2021, 02:22 Jag brukar sova mycket mer än jag borde. Lägga mig sent och sen sova på dagen också. Fast det går i perioder. En period vaknade jag flera gånger varje natt och sov ytligt. Men förr hade jag god sömn. Sen har jag provat sluta med melatonin. Kanske därför jag inte sömnat. Aja, gör nytt försök nu.
Sov halvdant i natt. när jag vaknade runt 08-tiden kändes det som att jag hade sovit kanske 30 minuter. Sanningen är den att jag sov ungefär 8,5h.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.