Valet 2022
Moderator: Moderator 1
Re: Valet 2022
Varför kasta ut Mp?
Miljöpartiet är inte kunniga. De vet inte vad de talar om. Det blir
antagligen energibrist till vintern på grund av deras politik.
antagligen energibrist till vintern på grund av deras politik.
Miljöpartiet är PK ut i fingerspetsarna. Deras hjärtefråga är fortsatt massinvandring och det plockar de många extra PK-poäng på. Fast jag glömde ju Centerpartiet. En gång böndernas parti, idag PK med en hjärtefråga: fortsatt massinvandring. Det finns ingen riktig opposition i riksdagen. Det viktigaste för alla partier, med visst undantag av SD, är fortsatt massinvandring.
Åkesson har ju en viss poäng när han talar om medborgare som varit här i över tio års tid, och ff inte talar svenska
De behöver inte tala och förstå svenska, för de får tillgång till tolkar.
Papper från myndigheter är översatta på en massa språk.
Papper från myndigheter är översatta på en massa språk.
I Tyskland är det inte så, och där lär sig invandrarna tyska i högre utsträckning. Där får de anlita sina egna tolkar om de vill, men all kommunikation med myndigheterna är på tyska.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Visst har han sina poänger. Han är dessutom väldigt slipad. Jag tror att SD har saker att tillföra i svensk politik men jag vill inte se dem vid makten. SD behöver balanseras upp av andra partier. Nu talar han mest om invandrare och invandringspolitik. Vad han vill göra övrigt med riket kom inte fram i intervjun.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Jag välkomnar invandring. Till en viss gräns. Man måste sätta gränser.
Tror att jag kommer att förtidsrösta i alla fall. Är rädd för att strula till det på valdagen.
Man kan ju få den känslan ibland att ens egna handlingar har väldigt stor betydelse. Jag vet att ni vet vad jag menar. Som att resultatet blir helt beroende av just min röst. Det är väl ett sorts magiskt tänkande.
Man kan ju få den känslan ibland att ens egna handlingar har väldigt stor betydelse. Jag vet att ni vet vad jag menar. Som att resultatet blir helt beroende av just min röst. Det är väl ett sorts magiskt tänkande.
-
- ☢️ Californiummedlem ☢️
Det och alla andras just min röst, gör skillnad i verklighetenmemphis wrote: ↑30 Aug 2022, 23:15 Tror att jag kommer att förtidsrösta i alla fall. Är rädd för att strula till det på valdagen.
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
nissegossen101@gmail.com