Bensodiazepiner
Moderator: Moderator 1
Re: Bensodiazepiner
Men de får inte längre enkelrum på fängelserna.
Maten när man är inlagd på psykiatrin brukar inte vara särskilt bra har jag för mig
Maten har varit det bästa, när jag varit inlagd. Lagad mat flera gånger per dag. Det är jag inte van vid.
Här kommer den klassiska frågan, en jag förmodligen ställt förut. Men då kör jag en gång till då. Hur länge håller sig lösa tabletter Stesolid i en burk? Börjar få två fulla burkar.
Tror att de står sig länge.
De håller länge. Dock inte hur länge som helst, när farmor dog hittade jag en burk Valium (samma som Stesolid) från 60-talet, o de funkade inte.
Men lägg de senaste Stesolid du får i en ny burk o använd de äldsta först, så du roterar förrådet. Så gör jag med mina Venlafaxin, som jag har typ 8 paket av.
Blogg, dagbok och hemsida: https://www.richardhandl.com/
Är Valium och Stesolid samma sak?
Nej, det är det inte.
Tack för svar. Ska börja samla tabletter i en plastpåse och använda dem i burkarna.Richard wrote: ↑21 Dec 2023, 05:51De håller länge. Dock inte hur länge som helst, när farmor dog hittade jag en burk Valium (samma som Stesolid) från 60-talet, o de funkade inte.
Men lägg de senaste Stesolid du får i en ny burk o använd de äldsta först, så du roterar förrådet. Så gör jag med mina Venlafaxin, som jag har typ 8 paket av.
Jag tvivlar på att det är så bra att ha tabletterna i plastpåsar.