Paket!

Här kan allt diskuteras.

Moderator: Moderator 1

Richard
Administratör

Re: Paket!

Post by Richard »

Jag måste också ha nya glasögon, har fått en "recept" på dom, men har prioriterat annat...
Blogg, dagbok och hemsida: https://www.richardhandl.com/
Miika
Guldmedlem

Post by Miika »

Väntar på ett paket från Lenson, har beställt linser
Snuttan
Germaniummedlem

Post by Snuttan »

Fick lim idag. Här ska det tapetseras!
memphis
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by memphis »

Har ett paket att hämta på Ica. Ska även köpa snus och kanske något till middag.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Cosmos
Rheniummedlem

Post by Cosmos »

Väntar på ett paket från Ginza. De har då allt! Urgamla filmer, skivor, böcker elektronik, hushållsgrejer... Jag köpte en gammal film från 1984: 24-timmarsjakten. Eller som den heter på engelska: Inner Space. Mkt rolig. När jag får råd ska jag beställa fler gamla filmer. Nu går det ju inte att ladda ner grejer från nätet längre utan att få miljoner virus på datorn. Förr fanns det även DVD-brännare så man kunde bränna skivor också.
Egentligen är allt bara på låtsas.
memphis
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by memphis »

Vi hade ett fantastiskt videobibliotek, men det vart förstört i en brand. Böckerna gick att rädda men filmerna och cd-skivorna försvann. Mycket tråkigt. Så nu har jag inga filmer alls och knappt nån musik heller.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Richard
Administratör

Post by Richard »

Jag har fått 2 paket, men upptäckte det 18:09, 9 min efter att posten stängt, så nu får jag vänta till imorgon...
Blogg, dagbok och hemsida: https://www.richardhandl.com/
memphis
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by memphis »

Här kan man hämta ut paket ända till 21. Det är bara att säga till i kassan så kommer det personal och öppnar kedjorna.
zoegas
☢️ Prometiummedlem ☢️

Post by zoegas »

memphis wrote: 28 Jun 2022, 16:39 Vi hade ett fantastiskt videobibliotek, men det vart förstört i en brand. Böckerna gick att rädda men filmerna och cd-skivorna försvann. Mycket tråkigt. Så nu har jag inga filmer alls och knappt nån musik heller.
Vad får man i försäkringspengar efter en brand?
Snuttan
Germaniummedlem

Post by Snuttan »

Du har väl ej tänkt att anlägga en brand zogge bara för o få ut cash? :D
memphis
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by memphis »

zoegas wrote: 29 Jun 2022, 07:07
memphis wrote: 28 Jun 2022, 16:39 Vi hade ett fantastiskt videobibliotek, men det vart förstört i en brand. Böckerna gick att rädda men filmerna och cd-skivorna försvann. Mycket tråkigt. Så nu har jag inga filmer alls och knappt nån musik heller.
Vad får man i försäkringspengar efter en brand?
Vi fick väldigt lite med tanke på allt vi hade som vi förlorade. 170 000kr.
Safir
Lutetiummedlem

Post by Safir »

Har hämtat ett paket idag. Från apotekhjärtat.se. Det är jättestort. :shock: Iallafall större än det brukar vara. Har inte öppnat än, borde väl kolla så att allt är med.
Post Reply