Paket!
Moderator: Moderator 1
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
Re: Paket!
Väntar på ett schampo och två hårbalsam från jordklok.se. Det är en nätbutik som säljer "naturliga" "organic", "ekologiska" varor. Inte är det billigt men jag ska testa "naturlig" hårvård ett tag igen. Fast denna gången får jag skippa de ljuvliga indiska örtpulvren. De kan missfärga det vita i mitt hår.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Väntar på paket från Adlibris, 2 indiska kokböcker av Malin Mendel.
Fick nyss ett sms att paketet har kommit fram. Jag hämtar det direkt!
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Du blir magrare och magrare!
Är fascinerad att din dubbelhaka bara försvunnit! Jag vill också gå ner i vikt! Jag har fått dubbelhaka.
Jag har beställt bokband till min Bibel. Men beställningsvara, så lär nog ta ett tag.
In a world where you can be anything, be kind.
Mitt paket från apotea har kommit fram till instabox. Kanske hämtar jag det senare ikväll.
Väntar på paket från Clas Ohlson. Köpte några stora saker så undrar hur stort paketet blir.
om de är smarta lägger de in de mindre sakerna i de två förvaringsbackarna jag köpte.