Hur sov du inatt?
Moderator: Moderator 1
Re: Hur sov du inatt?
Lite svårt att somna, sedan sov jag gott.
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
sov väldigt länge, speciellt med tanke på att jag sov på dagen igår... somnade runt kl 19 och vaknade nu runt kl 6.
Ja visst gör det ont när knoppar brister
-
- ☢️ Californiummedlem ☢️
Gott var trött när jag skulle sova, har inget minne av att jag var vaken efter det, utan somnade omgående
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
nissegossen101@gmail.com
Somnade sent och sov ovanligt länge. Fick gå upp mitt i natten och skruva loss ett bord från balkongräcket. Bordet stod och slog i vinden, så oljudet störde mig.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Hoppas på en god natts sömn. Skulle vilja sova 7-8 timmar i sträck.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Mitt försök misslyckades. Jag släckte lampan vid 20.30, för jag kände mig sömnig då. Men jag sov bara i två timmar. Som vanligt. Varför vaknar jag hela tiden?
Jag är inte stressad, jag lever ett pensionärsliv. Jag har quetiapine som i normala fall gör en trött och sömnig, men den effekten uteblir för mig. Har jag vant mig så vid medicinen att den inte fungerar som den ska?
Jag är inte stressad, jag lever ett pensionärsliv. Jag har quetiapine som i normala fall gör en trött och sömnig, men den effekten uteblir för mig. Har jag vant mig så vid medicinen att den inte fungerar som den ska?
Min psykiater fick mig att varva quetiapine med zopiklon så jag inte skulle vänja mig. 2 dagar i rad sen byta.memphis wrote: ↑20 Dec 2023, 22:38 Mitt försök misslyckades. Jag släckte lampan vid 20.30, för jag kände mig sömnig då. Men jag sov bara i två timmar. Som vanligt. Varför vaknar jag hela tiden?
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Flera uppvaknanden, men somnade om direkt.
Ja det kanske vore nåt för mig att prova. Har ju abilifyn som stabiliserar mig.Zoidar wrote: ↑21 Dec 2023, 01:28Min psykiater fick mig att varva quetiapine med zopiklon så jag inte skulle vänja mig. 2 dagar i rad sen byta.memphis wrote: ↑20 Dec 2023, 22:38 Mitt försök misslyckades. Jag släckte lampan vid 20.30, för jag kände mig sömnig då. Men jag sov bara i två timmar. Som vanligt. Varför vaknar jag hela tiden?