Hur sov du inatt?
Moderator: Moderator 1
Re: Hur sov du inatt?
Vaknade strax innan 02. Hade skickat fylle sms till hela styrelsen i en förening inatt. Totalpackad på mediciner. Texten var solklar för mig. Kanske nåt enstaka stavfel.
En man försökte tyda och trodde det var fel på hans telefon. Han smsade mig 02:10. Såg lyckligtvis det för telefonen är ljudlös på natten. Skickade ut en ny korrekt text 02:30 efter att vi listat ut var i helsike jag hade skrivit nåt för jag mindes inte öht att jag skrivit nåt. Sms-listan var det.
Somnade framåt 03:30-04 igen. Fan att man inte kan få sammanhängande sömn.
Man kan ana, men inte veta.
Några textexempel:
Vi har 12,8&- tser. Ovj mmg mådte sv oks böt idpgslk.
Yormoppsd bi götdtpt. Jsg. Men de viktifmfsdte är. Anmäl din nätvaato på sms.
En man försökte tyda och trodde det var fel på hans telefon. Han smsade mig 02:10. Såg lyckligtvis det för telefonen är ljudlös på natten. Skickade ut en ny korrekt text 02:30 efter att vi listat ut var i helsike jag hade skrivit nåt för jag mindes inte öht att jag skrivit nåt. Sms-listan var det.
Somnade framåt 03:30-04 igen. Fan att man inte kan få sammanhängande sömn.
Man kan ana, men inte veta.
Några textexempel:
Vi har 12,8&- tser. Ovj mmg mådte sv oks böt idpgslk.
Yormoppsd bi götdtpt. Jsg. Men de viktifmfsdte är. Anmäl din nätvaato på sms.
Last edited by Koi on 10 Jan 2024, 10:38, edited 1 time in total.
Målningen är själens spegel
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
slutade med att jag tog propavan ändå och då stensomnade jag kl 2 och sov till 9:30.
Ja visst gör det ont när knoppar brister
Vad skönt att du fick sova. Har 3 Propavan och sover inte sammanhängande ändå.mrsearlgray wrote: ↑10 Jan 2024, 10:37 slutade med att jag tog propavan ändå och då stensomnade jag kl 2 och sov till 9:30.
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
men usch! :( finns det inget annat du kan testa istället? propavan är ju inte jättestarkt vad jag förstått.Koi wrote: ↑10 Jan 2024, 10:40Vad skönt att du fick sova. Har 3 Propavan och sover inte sammanhängande ändå.mrsearlgray wrote: ↑10 Jan 2024, 10:37 slutade med att jag tog propavan ändå och då stensomnade jag kl 2 och sov till 9:30.
Ja visst gör det ont när knoppar brister
Har 14 piller. 5 mediciner. Det ska jag sova på. Får se. Öppenvården ska ringa och kolla läget.mrsearlgray wrote: ↑10 Jan 2024, 10:44men usch! :( finns det inget annat du kan testa istället? propavan är ju inte jättestarkt vad jag förstått.Koi wrote: ↑10 Jan 2024, 10:40Vad skönt att du fick sova. Har 3 Propavan och sover inte sammanhängande ändå.mrsearlgray wrote: ↑10 Jan 2024, 10:37 slutade med att jag tog propavan ändå och då stensomnade jag kl 2 och sov till 9:30.
Koi,
Oj, det låter som en pinsam händelse.
Är det någon annan som du messade som har hört av sig?
Oj, det låter som en pinsam händelse.

Är det någon annan som du messade som har hört av sig?
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
-
- ☢️ Californiummedlem ☢️
Jösses flickor
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
nissegossen101@gmail.com
Det är kaffet som gör susen för sömnen. :D
-
- ☢️ Californiummedlem ☢️
Sockret i kaffet är rena sömnpillret
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
nissegossen101@gmail.com
Sover så skönt med CPAPen