Kryptovalutor (Bitcoin, Ethereum, m.m.)
Moderator: Moderator 1
Re: Kryptovalutor (Bitcoin, Ethereum, m.m.)
Nu köpte jag för ett par hundra. Tänkte ge det en ny chans, men inga större summor, då det är långt ifrån stabilt.
Tydligen så funkar inte Visa-kortet längre, så att man kan handla direkt i affärer med det. Det var väl många som myglade med skatter o sånt, så det förbjöds ev. med nya lagar?
Tydligen så funkar inte Visa-kortet längre, så att man kan handla direkt i affärer med det. Det var väl många som myglade med skatter o sånt, så det förbjöds ev. med nya lagar?
Blogg, dagbok och hemsida: https://www.richardhandl.com/
Det går bara uppåt för Bitcoin. Trump snacka om att de skulle bli störst på crypto. Det måste vara framtiden?
Mina hundra jag stoppade in har gått upp från $36 till $47 eller nått sånt.
Jag har ägt 0.7 bitcoins. Det var en tusing då, nu nästan en miljon.
Bummer att du inte har kvar dem.
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
- Hercules723
- Hafniummedlem
Jag måste läsa på bättre om investeringar med kryptovaluta.
Jag har inte allt klart för mig, speciellt säkerhet med plånböcker och vilka växlingssajter som går att lita på.
Jag har inte allt klart för mig, speciellt säkerhet med plånböcker och vilka växlingssajter som går att lita på.
Man har nog en försäkring om man har sin plånbok på coinbase eller liknande. Jag lita inte ett smack på min dator.
- Hercules723
- Hafniummedlem
Tanken är om jag ska köpa shitcoins. Såna mikrokryptovalutor.
/r/shitcoinmoonshots/
Uppdatering: Har läst under kvällen och bestämt att jag passar den typen av kryptovaluta.
Det är omöjligt veta vilka projekt som är seriösa och ej.
/r/shitcoinmoonshots/
Uppdatering: Har läst under kvällen och bestämt att jag passar den typen av kryptovaluta.
Det är omöjligt veta vilka projekt som är seriösa och ej.
Jag stoppade in några hundra på Coinbase idag. Har dom i Etherium, Dogecoin, Ripple och Litecoin.
Bytte från Binance till Coinbase, eftersom Binance erbjuder inget betalkort längre, alltså ett vanligt Visa-kort som är kopplat till ens kryptotillgångar, som man kan betala med var som helst med. Fick ett virtuellt kort direkt, o de ska skicka ett fysiskt kort också.
Bytte från Binance till Coinbase, eftersom Binance erbjuder inget betalkort längre, alltså ett vanligt Visa-kort som är kopplat till ens kryptotillgångar, som man kan betala med var som helst med. Fick ett virtuellt kort direkt, o de ska skicka ett fysiskt kort också.
Är där nån årskostnad på kortet? Det låter som nått bra att ha i nödfall.Richard wrote: ↑30 Nov 2024, 18:25 Jag stoppade in några hundra på Coinbase idag. Har dom i Etherium, Dogecoin, Ripple och Litecoin.
Nä, inga avgifter heller. Det var det inte på det förra i.a.f.zoegas wrote: ↑01 Dec 2024, 16:13Är där nån årskostnad på kortet? Det låter som nått bra att ha i nödfall.Richard wrote: ↑30 Nov 2024, 18:25 Jag stoppade in några hundra på Coinbase idag. Har dom i Etherium, Dogecoin, Ripple och Litecoin.