Min mamma körde en sån skönhet när jag var liten. Minns speciellt ett tillfälle då bilen stannade i en backe. Då kom det två poliser och hjälpte oss.
Moderator: Moderator 1
Re: Facebook
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Min syster, min kusin och jag åkte till Finland i en sådan bubbla.
Jag hade en sån bubbla när jag precis hade tagit körkort, penselmålade den svsrt och sydde klädsel i tulpaner från Ikea. Den blev skrotbilsanmäld för det trillade delar från den när ungarna hoppade på den.
Apropå Facebook... Jag kan ha "råkat" gå med i en grupp där människor delar bilder på sina tatueringar. Jag blir inte alls sugen på "en" till. 
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Lustigt, jag har inte blivit accepterad som medlem i ett Märklinforum på fejjan. Man fick svara på tre frågor, jag kanske gjorde bort mig då.
Håller mig fortfarande borta från FB. Har dock postat ett föredrag från kyrkan.
Gick nyss in på FB. Blev illa till mods. Tror jag mår bättre utan FB.
Jag postade nyss bild på mig i Madame Tussauds i London på Facebook, som kom upp som minne för 7 år sen.
Churchill, jag o Hitler...

Kemal Atatürk, jag o Dalai Lama...

Churchill, jag o Hitler...

Kemal Atatürk, jag o Dalai Lama...

Blogg, dagbok och hemsida: https://www.richardhandl.com/
Vad fasen, kan man inte få ha lite privat konversering på Facebook? Jag publicerade i en grupp om psykisk sjukdom och min kusin var där och kommenterade. Går det att ta bort så att ens vänner inte ser vilka grupper man publicerar i?
Tror olika grupper har olika regler. Vissa är privata, andra inte.
Men då måste den snokande personen få fram var man postat. Det låter ju helsnett. Hur kunde min kusin få veta att jag postat i gruppen jag postade i?
-
- Guldmedlem
Ta bort posten om du är oroad?