Tråden om TV
Moderator: Moderator 1
Re: Tråden om TV
Jag skulle tro att jag sett elva avsnitt i första säsongen av "Dexter". En helt okej serie där huvudkaraktären är kall och ej karismatisk. Men det är kanske en del av skådespelarens karaktär.
Dexter var riktigt bra tycker jag.
Oj, då har jag många avsnitt kvar. Tänker se kanske två avsnitt om dagen.
Jag fick tips om en film kallad "Hajar i Paris" och den dök upp så fort jag gick in på Netflix. Den ska jag se efter serien jag håller på med.
Jag fick tips om en film kallad "Hajar i Paris" och den dök upp så fort jag gick in på Netflix. Den ska jag se efter serien jag håller på med.
Yes. Mycket bra att se fram emot. :)
Jag är halvvägs genom sjätte säsongen på "Dexter" och den har vuxit i kvalitet tycker jag. Jag kommer att avrunda natten med ett avsnitt till.
Dessvärre är säsong 7 och 8 inte mycket att hänga i granen. 6:an gillade jag, med det bibliska domedags-temat.
Blogg, dagbok och hemsida: https://www.richardhandl.com/
Jag är ungefär halvvägs genom säsong åtta av "Dexter" och tycker den är fortsatt bra.
Jag är klar med "Dexter", en rätt bra serie. Efter det såg jag "Hajar i Paris", en långfilm som var rätt skaplig den med. Vad ska jag nu titta på?
Japp, det stämmer, den har jag tittat på. Sökte på "Dexter new blood" men den fanns inte på Netflix. Råkade titta på cirka 20 minuter av en film kallad "Disturbia" härom månaden. Jag ska försöka spola tillbaka och se om hela i ett sträck.