SpaceCorp wrote: ↑27 Jun 2021, 21:16
Det är intressant Richard. Vissa metaller kanske kommer öka jättemycket i värde man vet aldrig. :)
Jag funderar på att köpa lite guld, fast jag vet inte om jag vågar köpa från tradera.
Får kanske bluffguld.
O när jag beställde 0,84 g platina, så messade han mig o sa att den bara var på 0,78 g o undrade om jag fortfarande ville ha den, men till ett lägre pris. Så han är ju väldigt ärlig. Jag hade inte märkt nån skillnad.
SpaceCorp wrote: ↑27 Jun 2021, 21:16
Det är intressant Richard. Vissa metaller kanske kommer öka jättemycket i värde man vet aldrig. :)
Jag funderar på att köpa lite guld, fast jag vet inte om jag vågar köpa från tradera.
Får kanske bluffguld.
Jag har också funderat på köpa från tradera, men vågar inte det. Risken är man blir blåst.
Guldcentrum i Malmö är seriösa, men har aldrig beställt från dem, så vet inte hur det fungerar. Känner en person som köpt och sålt guld där i deras butik.
Det var det kanske, har bara sett dom filmerna en gång, men 1:an o 3:an hängde väl ihop. 2:an var den med flygplatsen. Men i 3:an blev väl McClane jagad hela tiden av bror till skurken i 1:an, o jag har för mig att det var det som handlade om guldet. 4:an var väl den med internet? Kanske det var guldet i den då...?