Fylletråd!

Hälsa eller testa funktioner.

Moderator: Moderator 1

Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Skönt att ha gjort sig fräsch/frisk inne i badrummet! Känns som om jag får början till cancer om jag inte ibland gör mig fin om dagarna. Jag tror visserligen att cancern kommer till mig förr eller senare eftersom jag är en storrökare och dricker alkohol. Sen tränar jag knappt för jag vågar inte träna på grund av mitt hjärta kan ta stryk då. Jag tar i alla fall vitaminer och mineraler varje dag och sen äter jag rätt nyttig mat oxå. Idag ska jag nog köpa mig en färdig stor sallad... .
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Jag har en plan! Om 5-10 år så ska jag komma ut i världen med en hemsida som musiker, konstnär och den där som håller på med spel, elektronik/matte. Även som psykisk sjuk som har schizofreni med psykos visserligen men ändå - det kanske gör en mer intressant då?!
zoegas
☢️ Prometiummedlem ☢️

Post by zoegas »

Inte 5-10 år. Sätt igång direkt. Jag kan hjälpa dig att hitta rätt sidor för att utveckla dina idéer.

Tänk på att kronofogden kan ta alla dina prylar och då får du en tiondel av värdet för att betala skulderna.
zoegas
☢️ Prometiummedlem ☢️

Post by zoegas »

Det är redan 3:e världskriget nu, så du kan sluta röka :lol:
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Kronofogden? Du menar kanske sen när jag eventuellt tar lån för jag har inga lån idag. Nä, tar jag lån sen så sköter jag mig sen med att betala räkningar.

Sätta igång direkt? Jag har ju just börjat med teckningskurs som ska pågå i 2 ½ år. Jag vill hitta min personliga stil sakta men säkert.

Jag definierar 3:e världskriget först när atombomb/kärnvapen har exploderat!

Skål annars för dom som vill - för nu ska jag dricka öl, min dag idag känns det som!
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Nä, vinner jag inte en storvinst inom en månad så ska jag nog ta lån på 100 eller 150 tusen kronor! Ska nog ha utav dom pengarna 50 tusen kronor till ingenting, bara ha kontanter liggandes hemma... .
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Fan, sugen på porrfilm men har ingen! Skulle vilja se en porrfilm med projektor på 100 " bioduk. Finns det nån som kan ge förslag på en mjukisporrfilm? Det ska vara etisk rätt om man säger så. Med andra ord, ingen konstig sex vill jag ha utan vanligt enkelt... .
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Blir alltid lite kåt när jag dricker öl så därför!
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Fick en idé! Ska snart börja med teckningskurs och då kan jag rita:

Image
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Annars, nåt annat - kom tänka på en sak. Hur många i Sverige/världen har levt utan mjälte sen 70-talet som jag har gjort? Jag måste nog vara unik eller? 1 på miljarden eller nåt?
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Tror att funktionshindrade som jag har lätt för att bli förälskad!
Post Reply