Paket!
Moderator: Moderator 1
Re: Paket!
Jag ska skicka efter en fotbollströja när den nya släpps.
Hämtade 2 paket idag. Det ena innehöll en fleecetröja, som jag behöver när jag går i skogen. Det andra var bara 2 flaskor tvättmedel och en fläckspray. Kunde jag ha köpt på affären lika gärna men det blev att jag beställde.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
I morgon ska jag hämta ett paket i instabox. Handlat på Apotek hjärtat online. Inga mediciner, bara receptfritt. 

- mrsearlgray
- Iridiummedlem
Väntar också paket från HM, en höstklänning och från en annan, tights med kjol ihopsydda svarta
Jag väntar på min borrmaskin från Jula!
Blogg, dagbok och hemsida: https://www.richardhandl.com/
Väntar inget paket alls, men är mer eller mindre ett vårdpaket.
Idag ska ett paket från Apotek hjärtat komma till instabox. Skulle inte förvåna mig om det blir försenat, vilket det brukar bli från apotek hjärtat. Det är främst receptbelagda mediciner men även receptfria, en kräm och vätskeersättning.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Får paket hem på torsdag natt/morgon från Apoteket hjärtat. Beställt deo till mig och Conny och Ipren
Hämtat paket! Grå kofta med dragkedja och 10 procent ull! Rätt storlek! :)
In a world where you can be anything, be kind.
Måste man inte hämta på deras apotek när det är receptbelagt i?
Safir,
Tydligen funkar Instabox. Någon gång när jag beställde Stesolid var jag tvungen att hämta på deras apotek istället. Denna gång var det inga narkotikaklassade läkemedel.
Tydligen funkar Instabox. Någon gång när jag beställde Stesolid var jag tvungen att hämta på deras apotek istället. Denna gång var det inga narkotikaklassade läkemedel.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.