Dagens fail
Moderator: Moderator 1
Re: Dagens fail
Pillerregn i sovrummet. Såg inte att jag rev av halva nattpåsen när jag tog morgonmedicinen. Så nu är de säkert under sänglådan, hälften av dem. Hittar dem inte. Bara en propavan och 100 mg Quetiapin. Kanske inte gör så mycket. Det återstår att se.
Målningen är själens spegel
Problemet är att pillren är så lika varandra ute ur förpackningen.
Skulle i dag plasta in flerex på jobbet (i krympplast). När jag var klar (trodde jag), så märkte jag att det var stora hål i plasten. Flerexen ska skickas med posten, så det är olämpligt med hål. Men eftersom jag snart skulle sluta för dagen, så lät jag saken bero. Nu har jag lite dåligt samvete, och hoppas att ingen märker något. Det var ett kugghjul som låg emot plasten och orsakade revorna såg jag efteråt. Men som sagt: jag struntade i saken, och det får gå som det går. 

-
- ☢️ Californiummedlem ☢️
Du slutar när du slutar, gissar stämpelklocka på jobbet och du har rätt att sluta när du stämplar ut. Det får vila till nästa dag
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
nissegossen101@gmail.com
Ja, men det värsta är att de skulle gå med posten nu i eftermiddag.
Men du har rätt, man ska inte behöva stanna kvar efter arbetsdagens slut.
Men du har rätt, man ska inte behöva stanna kvar efter arbetsdagens slut.
Undrade varför mammas hund inte bajsat varken på morgonpromenaden eller mitt på dagen. Men så upptäckte jag att han bajsat på parketten! Äckligt.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
De där "avregistrera-länkarna" ska man inte klicka på om man inte är säker på att det är en seriös avsändare.
Spammarna får bara en bekräftelse på att din mail används och så skickar de mer spam, i värsta fall finns det malware bakom avregistrera-länken.
Det bästa är att använda mailkontots anmäla-funktion + rensa skräppost.
Precis! Man ska inte klicka på nånting i spam-mejlen.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Bah! Jag har suttit vid en dator i 30 år. Varje dag, jag har råkat ut för malware 3 gånger. Och då har jag klickat skumma länkar kan jag lova.
Ja men jag klickar inte på länkar och har råkat ut för malware NOLL gånger. Det är bättre!