Vad är dagens positiva händelse?

Här kan allt diskuteras.

Moderator: Moderator 1

Nissegossen
☢️ Californiummedlem ☢️

Re: Vad är dagens positiva händelse?

Post by Nissegossen »

Här tar kvartersvärden med sig en vaskrensare, hjälper inte det beställer han en slamsugningsbil som kommer och spolar rören, alternativt suger rören, de går in i rören under diskbänken så se till att det inte läcker runt rören. Gå inte in och rör i rören, låt värdens utsedde göra jobbet, för läcka kan uppstå och ni kan bli skadeståndsskyldiga, numer är det plaströr förr var det gjutjärn, de rören hade en benägenhet att gå sönder. Gör ni det ändå, så för att få ihop rören i sammankopplingen använd såpa, då är det bra glid och linda plast runt gängorna för att hindra läckor.
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
MsTibbs
☢️ Americiummedlem ☢️

Post by MsTibbs »

Helg
In a world where you can be anything, be kind.
Richard
Administratör

Post by Richard »

Jag var på fest, visserligen igår. Jag är glad att jag får komma på festerna. Jag trivs ju bäst för mig själv, o det vet mina kompisar, men de frågar i.a.f. ändå varje gång om jag vill komma, även fast jag ibland säger nej. Men det var trevligt igår. Saknar dock lite att kunna bli full, jag mår ju bara illa av alkohol numera.
Blogg, dagbok och hemsida: https://www.richardhandl.com/
Hercules723
Hafniummedlem

Post by Hercules723 »

Att jag fått 3-veckorsintervall för antipsykotikan. Slipper jag vänta till sista dagarna med uttag. :D
zoegas
☢️ Prometiummedlem ☢️

Post by zoegas »

Richard wrote: 06 Jul 2024, 06:45 Jag var på fest, visserligen igår. Jag är glad att jag får komma på festerna. Jag trivs ju bäst för mig själv, o det vet mina kompisar, men de frågar i.a.f. ändå varje gång om jag vill komma, även fast jag ibland säger nej. Men det var trevligt igår. Saknar dock lite att kunna bli full, jag mår ju bara illa av alkohol numera.
Har du frågat ChatGPT om alkoholen?
Geta
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by Geta »

Min granne ovanpå ringde på nu och bad om ursäkt att han hade kastat ner fimpar på min balkong. Han var hur trevlig som helst. Nu har vi gjort upp om det. Behöver inte längre smyga i trappan. Han är lik min systerson till sättet.
mrsearlgray
☢️ Prometiummedlem ☢️

Post by mrsearlgray »

Geta wrote: 06 Jul 2024, 14:52 Min granne ovanpå ringde på nu och bad om ursäkt att han hade kastat ner fimpar på min balkong. Han var hur trevlig som helst. Nu har vi gjort upp om det. Behöver inte längre smyga i trappan. Han är lik min systerson till sättet.
vad trevligt! :)
Ja visst gör det ont när knoppar brister
zoegas
☢️ Prometiummedlem ☢️

Post by zoegas »

Geta wrote: 06 Jul 2024, 14:52 Min granne ovanpå ringde på nu och bad om ursäkt att han hade kastat ner fimpar på min balkong. Han var hur trevlig som helst. Nu har vi gjort upp om det. Behöver inte längre smyga i trappan. Han är lik min systerson till sättet.
Hahaha
Richard
Administratör

Post by Richard »

zoegas wrote: 06 Jul 2024, 14:02
Richard wrote: 06 Jul 2024, 06:45 Jag var på fest, visserligen igår. Jag är glad att jag får komma på festerna. Jag trivs ju bäst för mig själv, o det vet mina kompisar, men de frågar i.a.f. ändå varje gång om jag vill komma, även fast jag ibland säger nej. Men det var trevligt igår. Saknar dock lite att kunna bli full, jag mår ju bara illa av alkohol numera.
Nä, men det var en bra ide!
amandara
Iridiummedlem

Post by amandara »

Thriatlon 4.18.4.
amandara
Iridiummedlem

Post by amandara »

Richard wrote: 06 Jul 2024, 15:29
Chat GPT har inte alltid koll på läget. Man får ändå alltid tänka själv, om det är rimligt. Men be inte till Guden chat GPT.
Richard
Administratör

Post by Richard »

amandara wrote: 06 Jul 2024, 15:32
Richard wrote: 06 Jul 2024, 15:29

Chat GPT har inte alltid koll på läget. Man får ändå alltid tänka själv, om det är rimligt. Men be inte till Guden chat GPT.
Jo, jag vet att den har fel ibland...
Post Reply