Vad köpte du idag?
Moderator: Moderator 1
Re: Vad köpte du idag?
Inget än. Men skall handla matvaror om några timmar.
/Dave
"dont give in to hate, that leads to the dark side" - Obi Wan Kenobi, Jedi Master
"dont give in to hate, that leads to the dark side" - Obi Wan Kenobi, Jedi Master
Ska hämta ut mina nya brillor
Min läsglasögon befinner sig nånstans i Stockholms skärgård.
Kostade bara 200 kr mer för att köpa vanliga brillor.
Denna gång blev det färggranna bågar
Min läsglasögon befinner sig nånstans i Stockholms skärgård.
Kostade bara 200 kr mer för att köpa vanliga brillor.
Denna gång blev det färggranna bågar
Beställt en hatt. Så nöjd med min Goorin Bros så blev därifrån igen.
/Dave
Funderar på en låda vin.
En fiskgratäng och 2 dosor snus.
"Om du inte en gång varit genomdränkt av svett, kan du inte vänta dig att få se ett palats av ädla stenar och juveler uppenbara sig på ett grässtrå." (Zenmästare)
Har inte handlat idag. Det behövdes inte. Har det mesta.
"Om du inte en gång varit genomdränkt av svett, kan du inte vänta dig att få se ett palats av ädla stenar och juveler uppenbara sig på ett grässtrå." (Zenmästare)
Blev att jag köpte en skjortklänning och ett armband second hand. Inget jag behövde alls, men det är kul att shoppa. Och när jag gör det second hand går det inte så mycket pengar.
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
tre småflaskor med rödvin och en fullstor flaska vitt vin på systembolaget och sen handlade jag lite smått på coop.
Ja visst gör det ont när knoppar brister
-
- ☢️ Californiummedlem ☢️
Grannen har handlat, jag ringde honom på förmiddagen han sade att han var i Hunnebostrand men har köpt 30 ägg varav jag får tio han har köpt mer till mig, men jag kommer inte ihåg vad, han kommer i kväll
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
nissegossen101@gmail.com