Är det slut med karate nu? Thai-boxning menar jag! ;)
Hur ser din morgondag ut?
Moderator: Moderator 1
Re: Hur ser din morgondag ut?
Nix, thaiboxning måndag och torsdag.
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Det var tänkt att vi skulle åka buss till Las Palmas men det blir nog på fredag i stället, då min syster är här.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Städ med bst kl 14.30
-
- ☢️ Californiummedlem ☢️
Som idag, ledig inga förpliktelser, men mer ledig då jag slipper ta injektionen som idag då sköterskan varit här
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
nissegossen101@gmail.com
Förhoppningsvis en lugn dag med dopp i både havet och poolen. Jag är fortfarande röd på baksidan benen men jag kan sola framsidan :P
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Kanske ska jag passa på att åka till Maspalomas och gå på cannabisklubb imorgon när jag är ensam? Fast den såg stängd ut.
Skriver här trots klockan passerat midnatt. Skall till mottagningen bland annat. Sen öppna förskolan, skall hinnas tipspromenad under dagen. Och arbete.
/Dave
"dont give in to hate, that leads to the dark side" - Obi Wan Kenobi, Jedi Master
"dont give in to hate, that leads to the dark side" - Obi Wan Kenobi, Jedi Master
Låter lite lurigt med cannabis. Har du testat på senare år memphis?
/Dave
- Hercules723
- Hafniummedlem
Jag hade kanske fått livstidspsykos om jag rökt på varje dag under en vecka. Jag tål ju inte längre alkohol.
Nej det var många år sedan jag rökte cannabis. Skulle förmodligen somna som en sten.