Hur ser din morgondag ut?
Moderator: Moderator 1
Re: Hur ser din morgondag ut?
Imorgon kl 09 kommer min syster hit på frukost. Det är sista chansen för mig att träffa henne på ett tag.
Hon har en ny argentinsk pojkvän, men det verkar inte så seriöst för hon ska ut på en dejt här på Gran Canaria som hon hittat via tinder.
Vi har bytt julklappar. Hon får ett par ullsockar från Marimekko av mig. Resten av julklapparna har jag inte köpt än.
Hon har en ny argentinsk pojkvän, men det verkar inte så seriöst för hon ska ut på en dejt här på Gran Canaria som hon hittat via tinder.
Vi har bytt julklappar. Hon får ett par ullsockar från Marimekko av mig. Resten av julklapparna har jag inte köpt än.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
Vill åka till gymmet imorgon. Och stanna hemma från årliga pepparkaksbaket…
Ja visst gör det ont när knoppar brister
Min systerdotter har bakat pepparkakor med sönerna. Den yngste åt av degen mycket.
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
Vill åka till gymmet och till nån gymbutik och köpa proteinpulver, helst tyngres märke.
Imorgon kommer jag hem om allt går som det ska. Jag ska hämta hundarna ganska omgående, för jag vill inte vara ensam längre. Måste även handla hem lite mat. Men det gör jag med bilen.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Vad duktig du har varit som klarat av den här resan, memphis! :D
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
Imorgon vill jag börja en svensk vlogg kanske? Kommer hem mat från coop också.
en svensk vlogg ser jag fram emot....mrsearlgray wrote: ↑08 Dec 2024, 10:15 Imorgon vill jag börja en svensk vlogg kanske? Kommer hem mat från coop också.
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
:DGeta wrote: ↑08 Dec 2024, 10:30en svensk vlogg ser jag fram emot....mrsearlgray wrote: ↑08 Dec 2024, 10:15 Imorgon vill jag börja en svensk vlogg kanske? Kommer hem mat från coop också.
Jobba om jag är frisk. Julpyssel. Lunch på jobbet. :)
In a world where you can be anything, be kind.
-
- ☢️ Californiummedlem ☢️
I Morgon får jag pengar men beställer mat på Mathem men fysiskt handlar jag nog inte
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
nissegossen101@gmail.com