Vad är dagens positiva händelse?
Moderator: Moderator 1
Re: Vad är dagens positiva händelse?
Att Försäkringskassan äntligen ringde.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Promenad i vackra vädret och pratat med 2 rara grannar. Fin dag.
Brevbäraren har en uniform på sig så att jag kan skilja ut honom bland alla andra.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Har fått 30 kr att handla för hos Clas Ohlson. I välkomstpresent när jag blev medlem. Gillar sånt!
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Precis!
Har bokat tvättstugan söndag kväll. Ska bli spännande att se hur tvättstugan här är utrustad. Jag har sparat ett torkställ ifall det är svårt att få allting torrt.
Jag tog balsam i håret idag, håret känns mycket fräschare.
Åh, det har jag glömt att berätta. Kl 04 i morse när vi tog morgonpromenad mötte vi en liten igelkott mitt i stan! Det var nog en av årets kull, för den var inte så stor ännu. Hundarna blev konfunderade men lät igelkotten vara.
Det har gjorts en undersökning i sommar om hur många igelkottar det finns i Sverige. Folk har fått rapportera. Det finns flera än man trott.
Godkänd på tandhygienist
In a world where you can be anything, be kind.
Gympasset
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34