Vad är dagens positiva händelse?
Moderator: Moderator 1
Re: Vad är dagens positiva händelse?
Dragit hem mat och medicin.
Flög ett privatplan/Piper på sån där prova på runda idag. Gav mersmak
/Dave
"dont give in to hate, that leads to the dark side" - Obi Wan Kenobi, Jedi Master
"dont give in to hate, that leads to the dark side" - Obi Wan Kenobi, Jedi Master
Menar du ett riktigt flygplan?
Promenad. Vädret. Pratar med fina och roliga människor. Hängt med hundarna, min och Bs.
Japps, fick styra i stort sett hela flygningen. Sista biten på finalen tog piloten över.

Tyvärr tror jag det blir svårt att bli godkänd av flygläkare men är bra sugen på att göra ett försök med ansökan. Skall till mott på Måndag och ska lyfta detta igen. Möjligt de kan ge ett intyg till min favör. Skulle isåfall försöka mig på på ett PPL
/Dave
Det har redan gått en vecka sen jag började ha mammas hund. Bara tre veckor kvar. På så vis är det skönt att tiden går fort.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
- Hercules723
- Hafniummedlem
Coolt 1Dave...
(Att jag hämtat ut medicin för en månad, även fast det kändes jobbigt att åka buss idag)
(Att jag hämtat ut medicin för en månad, även fast det kändes jobbigt att åka buss idag)
Att jag kom ut på en promenad i solen.
Pappa, brorsan och Loppan.
Korvgrillning i skogen.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Samma dag jag fick min första psykos var det någon som grillade korv i skogen. Jag såg det inte, med det doftade grillad korv.
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Träffat gammal vän
In a world where you can be anything, be kind.