Fylletråd!

Hälsa eller testa funktioner.

Moderator: Moderator 1

Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Har öl, partybelysning på och lyssnar på syntaren Jean-Michel Jarre - vad mer kan man önska sig ikväll?!

"Jean-Michel André Jarre, född 24 augusti 1948 i Lyon, Frankrike, är en fransk musiker som var pionjär inom den elektroniska musiken."

"Wikie"
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Ska komma ut som konstnär och musiker om cirka 5-10 år! Börjar bli gammal men bättre sent än aldrig - eller hur?! Det blev baklänges för mig i livet eftersom jag är psykisk sjuk sen barndomen.
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Det är för att stämpeln schizofreni hämmade mig under hela 1990-2020-talet! Så därför blev det ingenting utav mig - man försummade mig liksom som man gör med andra psykisk sjuk än idag.
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Vare sig jag kommer ut som konstnär och musiker eller inte så rörde jag i alla fall en komet/rymd sten - det kan bli mästerverk av det sen vare sig jag vill eller inte... .
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

…. på riktigt?
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Jag tror så här, i Sverige är jag ingenting men i något annat land så tror jag att jag kan vara guld värd... .
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Jag har inget emot kvinnor, tvärtom - jag har älskat kvinnor men jag tror inte jag orkar med svenska kvinnors mentalitet längre. Det är nåt med svenskars kvinnors psyke som inte matchar med mina värderingar. Ungefär så vill jag väl förklara det hela.
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Jag är född och uppvuxen i Sverige! Men så tycker jag så här efteråt att skolan och samhället hade spårat ur med sina värderingar. Jag fattar ingenting av dagens samhälle - känner mig inte hemma bland folk?!
Fantasio
Rodiummedlem

Post by Fantasio »

Utomjordingen wrote: 04 Jun 2022, 23:23 Jag är född och uppvuxen i Sverige! Men så tycker jag så här efteråt att skolan och samhället hade spårat ur med sina värderingar. Jag fattar ingenting av dagens samhälle - känner mig inte hemma bland folk?!
Främling på egen planet (engelska originalets titel: Stranger in a Strange Land) är en roman av Robert A. Heinlein.
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Jag går bara ut från hemmet 2-3 gånger så jag isolerar mig väldigt! Känner mig mobbad ute så därför stannar jag hemma.
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Alltså, 2-3 gånger per månad är jag ute och gör ärenden på stan!
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Ibland vet jag inte om det är ljudillusioner eller hörselhallucinationer eller riktiga människor som pratar och mobbar mig när jag är ute på stan?

Hört några exempel bland annat från kvinnor som har sagt om mig så här ute på stan:

- "Flytta härifrån, vi vill inte ha schizofrena här i stan!". Hon som sa det cyklade förbi mig.

- "Han tror att han äger hela stan!".

- "Sådana som han kan bara handla!".

- "Han ser så ut för att han vill synas!".

- "Han tror att han är nåt!".

Med mera... .
Post Reply