Vad ser du fram emot?
Moderator: Moderator 1
Re: Vad ser du fram emot?
Jag med! Köpte Norrlands guld 3,5 på extrapris.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Alkoholfritt för mig. Längtar tills nästa trocadero
Jag fick typ 10 5 procentare av svågern. Det är en sån dag idag.
Ser fram emot ca 19 då tvätten är klar. Det är inte min favorit att tvätta I tvättstugan.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Att jag får mat hem imorgon
In a world where you can be anything, be kind.
Ser fram emot ytterligare genomförda träningspass och fys. Och sommaren som den kommer och är. Det är dejligt.
Dagens möte med min KP, som ska hjälpa mig med fondansökan, vill att allt ska stämma och vara korrekt lämnade uppgifter, och sen är det enbart Folktandvården uppgifter som saknas
Måste ha uppgifterna så att de skickas in innan den 15:e aug för efter det är det försent.
Och jag är i behov av hjälp till tandersättning. Kunna äta utan att det gör ont i gommen, känna en förnöjsamhet över att tänderna är hela utåt sett, inga gluggar utåt som talar sitt eget språk till allmänheten fattig, slarvar med sköta sina tänder men så är det inte även om det är det bilden utåt visar.
Sen uppdaterar, pratar om sånt jag tänker på får infallsvinklar i mitt tänkande ibland är det så att man fastnar i sitt sätt att tänka och förändringen kommer inte automatiskt men det vilar i baktanken att förändra kan ta tid men lyssnar det gör jag även om handlingen till att förändra, tänka om, uteblir.
Måste ha uppgifterna så att de skickas in innan den 15:e aug för efter det är det försent.
Och jag är i behov av hjälp till tandersättning. Kunna äta utan att det gör ont i gommen, känna en förnöjsamhet över att tänderna är hela utåt sett, inga gluggar utåt som talar sitt eget språk till allmänheten fattig, slarvar med sköta sina tänder men så är det inte även om det är det bilden utåt visar.
Sen uppdaterar, pratar om sånt jag tänker på får infallsvinklar i mitt tänkande ibland är det så att man fastnar i sitt sätt att tänka och förändringen kommer inte automatiskt men det vilar i baktanken att förändra kan ta tid men lyssnar det gör jag även om handlingen till att förändra, tänka om, uteblir.
Ser fram emot en god frukost
Att jag ska få mat på dörren sen idag
In a world where you can be anything, be kind.
Att väga 80kg
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
att se på fotboll ikv