Valet 2022
Moderator: Moderator 1
Re: Valet 2022
Jag är inte riktigt färdig i mitt beslut än. Vet inte vilket parti jag ska rösta på till regionen.
"Om du inte en gång varit genomdränkt av svett, kan du inte vänta dig att få se ett palats av ädla stenar och juveler uppenbara sig på ett grässtrå." (Zenmästare)
Det blir V för mig. Det blir bäst för dem med aktivitet&sjukersättning.
Last edited by Snuttan on 05 Sep 2022, 17:05, edited 1 time in total.
V går starkt här på Viska!
"Om du inte en gång varit genomdränkt av svett, kan du inte vänta dig att få se ett palats av ädla stenar och juveler uppenbara sig på ett grässtrå." (Zenmästare)
Fint. Att var och en får rösta som den vill. Utan påtryckningar. Debatt javisst. Men till syvönde och sist - valfrihet. Hell Svea!
Mardrömmen kommer efter valet för att jämka ihop partierna.
Det blir huvudbry för talmannen. Hoppas att han har bakat
mycket kakor till kaffet.
Det blir huvudbry för talmannen. Hoppas att han har bakat
mycket kakor till kaffet.
Ja eftersom C inte tillåter V i regering och L inte tillåter SD så kommer det bli väldigt låst. Nyval?
Eller vi kanske får se MP S C L..
I kväll kl 21 är det partledarutfrågning i tv4.
Hoppas att Jenny Strömstedt inte svimmar I studion ikväll, som hon gjorde en gång. Hon bara föll och sändningen bröts. Efter reklamen sa de att hon mådde bra.
Ja jus det. Höll på glömma 

Det blir intressant. Hörde deras upplägg också, verkar bra så inte alla hela tiden ska babbla i käften på varann