Vad är du glad över idag?
Moderator: Moderator 1
Re: Vad är du glad över idag?
Inte mycket! Rösterna spökar!
Är glad att jag tog tag i att rengöra hyllorna och lådorna inne i kylen idag, så nu är äntligen det gjort.
Här är städat.
Är lättad och glad nu när hundarna är här hemma med mig. Det var vanskligt att köra på isiga och kurviga små landsvägar. Men nu är det gjort och det gick bra! :D
"Om du inte en gång varit genomdränkt av svett, kan du inte vänta dig att få se ett palats av ädla stenar och juveler uppenbara sig på ett grässtrå." (Zenmästare)
memphis,
Vad duktig du är!
Vad duktig du är!
Tack!
Ja det känns skönt att vara hemma igen! Har handlat mat för några dagar och ska bara vara hemma och softa :D
Ja det känns skönt att vara hemma igen! Har handlat mat för några dagar och ska bara vara hemma och softa :D
"Om du inte en gång varit genomdränkt av svett, kan du inte vänta dig att få se ett palats av ädla stenar och juveler uppenbara sig på ett grässtrå." (Zenmästare)
Hundarna har väl saknat dig?
Ja det verkar så. De blev väldigt glada när de fattade att det var jag som kom. De hade båda två väldigt bråttom in i bilen :D
Tror att de haft det bra, men inte som hemma!
Tror att de haft det bra, men inte som hemma!
Förstår det.
Kul med djur, som hundar och katter, även dom verkar kunna känna saknad och längtan som vi människor.
En i personalen ville promenera över en timma med mig. 6 km blev det på 1 timma och 15 minuter.
Målningen är själens spegel
Glad att jag är fysiskt frisk, psykiskt desto sämre.