Jag kan bara tacka läkarna på NUS som räddade livet på mig! Hjärnblödningen var illavarslande, dem operrerade mig sammad dag jag kom via ambulans. Dem förvarade mina prylar, mobilen försvann inte, men plånboken förvann någonstans.
Polisanmälan
Moderator: Moderator 1
Re: Polisanmälan
memphis skulle vara med förr, då det kunde ligga 6-8 personer på en sal.
det kunde det nu också 4-5 stycken på kirurgen här i stan, fick ett stort rum med en till på infektionskliniken. Dem hade satt upp skärmar mittemellan oss. På den intensiv jag låg på vet jag inte, var ju nedsövd en vecka. Men andra gången på kirurgen fick jag eget rum.
0rsaken till att man lägger flera personer i en sal är att personalen bättre
ska ha koll på patienterna. Särskilt inom kroppssjukvården. Det går åt mer
personal om alla ska ha enkelrum.
ska ha koll på patienterna. Särskilt inom kroppssjukvården. Det går åt mer
personal om alla ska ha enkelrum.
Ja du ser där. Du blev av med plånboken för att man inte har nåt skåp som går att låsa. Nu var ju du så dålig när du kom in så du kunde väl inte hålla koll på dina saker själv. Och då vart du bestulen! När jag var inlagd på psyk sov vi med handväskorna i sängen! Det är ju skitjobbigt att det inte finns några låsbara skåp.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
NUS, vilket sjukhus är det?
Jag har legat många ggr på sjukhus, 4-salar, 3-salar, dubbelrum och enkelrum. Har både legat på psyk och i somatisk vård. Och, det är absolut ingen skillnad på maten!!! Allt beror väl på hur picky man är.
Jag har legat många ggr på sjukhus, 4-salar, 3-salar, dubbelrum och enkelrum. Har både legat på psyk och i somatisk vård. Och, det är absolut ingen skillnad på maten!!! Allt beror väl på hur picky man är.
Egentligen är allt bara på låtsas.
NUS är Norrlands Universitets Sjukhus. De skryter ofta om att de är bäst i Sverige, men det är de absolut inte!! Falköpings sjukhus är bättre och Borås lasarett med.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Jag har varit på Falköpings sjukhus. Där finns det låsbara skåp. Har också varit
inlagd i psykiatrin i Skövde. Där fanns låsbara skåp. En kvinna förvarade nyckeln
till sitt skåp i hårknuten. Men hon förlade hela tiden sin plånbok, var hon satt.
inlagd i psykiatrin i Skövde. Där fanns låsbara skåp. En kvinna förvarade nyckeln
till sitt skåp i hårknuten. Men hon förlade hela tiden sin plånbok, var hon satt.
Jag har också varit inlagd i Falköping. Jag hade eget rum och maten var jättegod. Jag hade inga värdesaker med mig att förvara, så tänkte inte på skåpen. Men de hade " triggande" konst på väggarna minns jag. Men å andra sidan kan ju all konst vara triggade när man är psykotisk.
Vi hade en Kandinsky apa.
solklar mytoman..
Sen såg jag att de hade en Kandinsky tavla
på avd 88.
Han kunde ljuga långa ramsor i 10 minuter...
Det är nog ett ganska vanligt föreliggande fenomen.
Med att va mytoman.
Min polare när vi bälga kaffe.
Han var ett ESS på att fake news
Hen hymlade också om min viktighet.
Jag skrev en dikt till han så grät han.
Jag vann säkert 3 jular på
dikt tävling på Kakboden.
eller 5 förresten....
Ständigt idog denna nitiska vinst.
Rika människor kan också bli psyksjuka.
Såna som pratar lyriskt om Porsche,.
o är bindgalna,...
När de e så "ord-giriga" brukar jag få bukt med dom.
Genom att ställa dem mot väggen.
Men int faen hindrar det nån..
solklar mytoman..
Sen såg jag att de hade en Kandinsky tavla
på avd 88.
Han kunde ljuga långa ramsor i 10 minuter...
Det är nog ett ganska vanligt föreliggande fenomen.
Med att va mytoman.
Min polare när vi bälga kaffe.
Han var ett ESS på att fake news
Hen hymlade också om min viktighet.
Jag skrev en dikt till han så grät han.
Jag vann säkert 3 jular på
dikt tävling på Kakboden.
eller 5 förresten....
Ständigt idog denna nitiska vinst.
Rika människor kan också bli psyksjuka.
Såna som pratar lyriskt om Porsche,.
o är bindgalna,...

När de e så "ord-giriga" brukar jag få bukt med dom.
Genom att ställa dem mot väggen.
Men int faen hindrar det nån..
I Skaraborg har de haft konstnärer som valt ut konsten till sjukhusen.
Jag brukar också studera tavlorna på väggarna noga, när jag är inlagd.
Jag brukar också studera tavlorna på väggarna noga, när jag är inlagd.
Tror inte man generellt kan säga vilket sjukhus som är bäst. Alla har sina specialiteter. Admin1 ansåg att Ackis har den bästa psykosvården och det kan nog stämma. Psykiatrin är överlag väldigt bra i Uppsala.
Egentligen är allt bara på låtsas.