Vad planerar du att köpa?

Här kan allt diskuteras.

Moderator: Moderator 1

memphis
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Re: Vad planerar du att köpa?

Post by memphis »

Hittade ingen luftkylare som jag ansåg mig ha råd med, men jag köpte en pelarfläkt från ellos för 359kr. Hoppas den kommer snart.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Nissegossen
☢️ Californiummedlem ☢️

Post by Nissegossen »

Vad jag tjatat om en enkel luftkylare. 2018 skrev jag om flyttbara och hemmagjorda ac och lade även in prisjakt på färdiga ac och luftkylare den billigaste var en luftkylare som zoegas hade synat som bestod i kylklampar och en fläkt, kostnad 1000kr har ni fläkt och kylklampar lägg kylklamparna på golvet sätt fläkten bakom riktat mot sängen, kostar en fläkt och kylklampar om ni inte har det. Inte 1000 kr som någon skrev en mini ac som drevs av USB-ström. Har ni en gammal dator, ta en fläkt från den driv den med en mobilladdare eller USB-sladd går lika bra,från dator eller router, går lika bra
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
memphis
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by memphis »

Nu har jag precis beställt en fläkt Nisse. Är osäker dock om en långpanna får plats på bredden i min frys.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Nissegossen
☢️ Californiummedlem ☢️

Post by Nissegossen »

Som sagt allt som är rejält kallt duger och som inte gör det slaskigt när det töar duger. Lägg det bara vid sängen bakom sätt fläkten. Långpannan för bred ta en mindre form kylklampar vad som helst kastruller stekpanna. Jag säger you name it
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
amandara
Iridiummedlem

Post by amandara »

Hårfärg, dax att färga. Jag är svarthårig numer. Egentligen mörkt brunt men efter ett par färgningar är det svart. Helt ok med mig, jag trivs.
memphis
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by memphis »

Jag har slutat färga håret. Tycker att det har blivit en rätt så fin färg naturligt, med silverstråk. Det är jätteskönt att slippa färga håret en gång i månaden. Frihet.
memphis
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by memphis »

Ja inte planerar jag att köpa schampo och balsam i alla fall. Har 9 olika set med schampo och balsam, och ett leave- in till varje set också.
Klankedinken
Guldmedlem

Post by Klankedinken »

Shopper!
Jag var intresserad av en pulsklocka för 7 tusen.. men det föll på att den inte mätte pulsen tillräckligt bra.
memphis
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by memphis »

Bra beslut Klangen. En pulsklocka som inte mäter pulsen bra är inte ens värt 100kr.
Klankedinken
Guldmedlem

Post by Klankedinken »

Nu tycker jag du är tvär... Men i det hela taget så gav en dyrare klocka bara mer funktioner och en något förbättrad förmåga att mäta puls.. För den bästa pulsavläsningen så krävs en pulsband runt bröstet men ett sånt vill jag inte ha..
amandara
Iridiummedlem

Post by amandara »

Jag använder aldrig pulsband till min klocka. Det är nån ljudsignal som mäter pulsen.
Klankedinken
Guldmedlem

Post by Klankedinken »

Ju känsligare avläsning destå mer exakt kan du läsa pulsen om du intervalltränar eller så.. Jag vill ha klocka till min träning och inte till vardags motion så då krävs det ett band.
Post Reply