Hur ser din morgondag ut?
Moderator: Moderator 1
Re: Hur ser din morgondag ut?
Ska ta sovmorgon i morgon . Inte ställa klockan utan vakna naturligt.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
-
- ☢️ Californiummedlem ☢️
Ställer inte heller någon väckarklocka, har ingen. Den slängde de och jag har inte skaffat en ny.
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
nissegossen101@gmail.com
Slappardag. Har inget att göra!
Imorgon kommer min psykiatriker ringa mig och höra hur det går med Fevarin. Jag ska be om höjd dos. Att få självmordstankar och depression är blääää.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Ska till apoteket och hämta ut mediciner.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
har boendestöd imorgon.Ska handla, o förnya lotto o eurojackpott.
Ska jobba på en träffpunkt imorgon. Fast det kommer just ingen så det är ett lätt jobb. Träffpunkterna här lever i en tynande tillvaro.
Egentligen är allt bara på låtsas.
Läkare som ska kolla på min mage kl. 13. Jobb kl 15-18.
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Hundvakt I natt. Mamma hämtar honom i morgon vid 8-9 tiden.
I morgon ska jag åka in till stan med mamma igen. Vi ska gå i julhandeln tillsammans. Kul. Sånt kan jag inte göra själv. Då blir jag nervös och får ångest och vill bara hem.
Jag har redan fixat alla julklappar utom tofflorna till mamma. Men det ska bli kul att titta sig omkring. Vi kommer nog att fika nånstans också. Mamma brukar bjuda.
Jag har redan fixat alla julklappar utom tofflorna till mamma. Men det ska bli kul att titta sig omkring. Vi kommer nog att fika nånstans också. Mamma brukar bjuda.
Tomt på schemat, ska sova ut.
I morgon gör jag den sista julshoppingen. Köper julklapp till mamma samt julpapper, tejp och etiketter.