Snuttan wrote: ↑24 Jun 2022, 20:31
Har haft pormaskar så länge ja kan minnas. Varför måste dem envisas o va kvar hela liv typ?
Testa salicylsyra Snuttan. Det löser upp pormaskar och man slipper dem. Det finns dyra salicylsyra - produkter, men det finns billiga också på apoteken. ACO har en billig serie som heter Spotless. Kronans apotek har också en billig serie innehållande salicylsyra som heter Ren rutin.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Nissegossen, vad menar du? Inte är du väl ett exempel på hur man ska ta hand om sina ansiktsporer? Nån måtta får det väl vara??
Snuttan ställde en fråga och den enda sidan jag vet som handlar allt om skönhet är shenet.se Från egyptens faraoners tid till idag, med recept från grunden, en Svensk sida översatt till flera språk.
DIY (gör- det- själv) är inte alltid lika harmlöst som det låter. Särskilt essentiella oljor ska man inte smörja huden med. Det är stor risk att man utvecklar allergi.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Nu har jag testat det naturliga schampot. Först gjorde jag en grovrengöring med Coop's schampo för att få bort allt silikon. Sen tvättade jag med MacUrth schampo och balsam. Håret blev fluffigt och mjukt och luktar gott.