Jag är fortfarande nyfiken på hur mycket folk här äter för i månaden. :D
Ställ en fråga
Moderator: Moderator 1
Re: Ställ en fråga
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Det är jag också men inte många hann svara. En del här är mer intresserade av att ställa frågor än att höra svaren.
Jag och sambon handlar för cirka 6500kr på ICA, men en del av den summan är hans läsk. Ibland behöver vi även handla små (och icke prisvärda) grejer på Hemskköp.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Men man får vänta in svar.
River sönder nagelbanden vid stress, som jag tror klassas som tvång.
Nu får väl nån annan fortsätta. Välj fråga själv.

Det brukar vara rätt bra aktivitet på förmiddagen men det var enbart MsTibbs som besvarade frågan om musikvideo. Därför trodde jag att det var en ointressant eller för svår fråga och ställde en ny.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Jag brukar svara på gamla frågor också.
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Det går väl bra att svara på gamla frågor.
Äter för cirka 2700kr till 3400kr per månad, summan som varierar beror på om jag hittar mat man tycker om och äter, till ett bra erbjudande/pris samt att använda rabatter/poäng brukar göra skillnad samt även att vissa dagar kan det vara att man får ett antal procents avdrag på köp man gör över en viss summa.
Jag är en prispirat som jagar röda priser. :)
Har bara sett Harry Potter på film. Min kusin med KOL ville inte läsa Harry Potter för sina barnbarn, för det förekommer trolldom i böckerna.
Mitt matkonto brukar landa på 4000-4500kr. Jag äter aldrig utemat, däremot är hundmat, hundgodis, snus och alkohol inräknat i matkontot.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen