Vad har ni gjort idag?

Här kan allt diskuteras.

Moderator: Moderator 1

Zoidar
☢️ Americiummedlem ☢️

Re: Vad har ni gjort idag?

Post by Zoidar »

memphis wrote: 25 Jul 2024, 15:38 Har försökt få tag på nån på pingstkyrkans second hand. Jag tänkte skänka rätt mycket till dem innan jag flyttar. Om det är nåt som de inte vill ha går det till soptippen.
Lägga allt i säckar och be dem komma och hämta.
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
memphis
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by memphis »

Ja. De har en del projekt de skänker pengarna de får in. Bland annat projekt för att jobba emot kvinnlig omskärelse. Så jag skänker gärna till dem.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Zoidar
☢️ Americiummedlem ☢️

Post by Zoidar »

Gymmat

Skulle ut och röja nu, men är helt slut.
Pysen_87
Tuliummedlem

Post by Pysen_87 »

memphis wrote: 25 Jul 2024, 15:38 Har försökt få tag på nån på pingstkyrkans second hand. Jag tänkte skänka rätt mycket till dem innan jag flyttar. Om det är nåt som de inte vill ha går det till soptippen.
Här i stan, sa dom att mina möbler var förslitna för att kunna säljas.
Geta
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by Geta »

En kompis försökte skänka sin säng men de sa att den var för nedkissad.
Nissegossen
☢️ Californiummedlem ☢️

Post by Nissegossen »

Slappat och sovit, och lärt ut att Linux finns som operativsystem till den mest intelligenta hemtjänsten som kommer hit tror hon studerar på högskola. Visade henne på denna sida https://linuxmint-installation-guide.re ... en/latest/ och sade till henne att ett operativsystem som inte kräver så mycket prestanda går det utmärkt att installera ett Puppy Linux på. Hon hade en dator som hon hade laddat ned ett spel till men det fungerade inte efteråt och hon sade något om 32 bitars system jag sade de slutade tillverkas 2008 hon trodde det var spelet som var 32 bitars och datorn var ett Windows 8 men att den var trög innan. Hon var tvungen att gå sedan, skall tala om lösningen på hennes problem nästa gång hon kommer, nämligen starta datorn i felsäkert läge och ta bort spelet, då borde datorn fungera efteråt

Hon skulle fråga sin pappa om han hade en gammal dator, hennes bror byggde en dator till henne när hon var 14 år, men han bara gör på datorn, han lär inte ut till henne
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
Snurre
Berylliummedlem

Post by Snurre »

Har varit o fiskat hela dagen. Blev ingen fisk dock, men gött o komma ut lite.
Krokus
Rodiummedlem

Post by Krokus »

Geta wrote: 25 Jul 2024, 16:11 En kompis försökte skänka sin säng men de sa att den var för nedkissad.
Blä. :sick:
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
memphis
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by memphis »

Pysen_87 wrote: 25 Jul 2024, 16:09
Här i stan, sa dom att mina möbler var förslitna för att kunna säljas.
Ok. Ja det var ju trist. Jag har inte så många möbler att skänka utan mera grejer, kläder. De får välja ut vad de tror går att sälja.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Zoidar
☢️ Americiummedlem ☢️

Post by Zoidar »

Vatt oppe vid 11
Gymmat vid 14
Beachat vid 18
Hälsat på föräldrar vid 21
Nissegossen
☢️ Californiummedlem ☢️

Post by Nissegossen »

Bara vaknat nyss
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
memphis
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by memphis »

Promenerat och gjort frukost.
Post Reply