Hur ser din morgondag ut?
Moderator: Moderator 1
Re: Hur ser din morgondag ut?
Ta mig till mottagningen för sprutan. Sedan tror jag det blir ICA. Annars inget planerat.
Vårdcentralen på morgonen. Sen hundvakt.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
Hämta paket, få tillbaka nyckel eftersom jag inte litar på mamma längre.
Ja visst gör det ont när knoppar brister
Tråkigt Mrsearlgray.
Jag litar på min mamma. Hon är nog den person jag litar mest på här i världen. Det kommer bli ett helvete för mig när hon går bort.
Jag litar på min mamma. Hon är nog den person jag litar mest på här i världen. Det kommer bli ett helvete för mig när hon går bort.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
Vad skönt! Min mamma har jag alltid litat på förut men sen hon kom in i klimakteriet har hon blivit väldigt konstig, helt personlighets förändrad.
Den jag litar på mest här i världen är väl exet.
-
- ☢️ Californiummedlem ☢️
Ledig inga förpliktelser, gör vad jag vill, men väntar mat, så jag får stanna i lägenheten, vill inte gå ut ändå
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
nissegossen101@gmail.com
Hundvakt torsdag, fredag, lördag.
Oj! Märker dina syskon eller hennes man också att hon har blivit personlighetsförändrad?mrsearlgray wrote: ↑26 Mar 2025, 23:38 Vad skönt! Min mamma har jag alltid litat på förut men sen hon kom in i klimakteriet har hon blivit väldigt konstig, helt personlighets förändrad.

Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
Oja! Det går ganska dåligt i alla hennes familjerelationer just nu pga det...Krokus wrote: ↑27 Mar 2025, 06:02Oj! Märker dina syskon eller hennes man också att hon har blivit personlighetsförändrad?mrsearlgray wrote: ↑26 Mar 2025, 23:38 Vad skönt! Min mamma har jag alltid litat på förut men sen hon kom in i klimakteriet har hon blivit väldigt konstig, helt personlighets förändrad.
Den jag litar på mest här i världen är väl exet.![]()
Mrsearlgray,
Hm, inte bra. Hoppas att hon söker hjälp.
Hm, inte bra. Hoppas att hon söker hjälp.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
Jo det hoppas jag med... men enligt henne är det vi som är problemet.